פלייטיקה מושיטה יד לאפריקה

החברה אימצה כפר במלאווי ומספקת לאלפי תושבים מים נקיים וחשמל מאנרגיה סולארית 

סיון יערי עם קהילת הכפר.

מיליוני אפריקנים סובלים ממחסור בצרכים בסיסיים יום יומיים, כמו מים זורמים וחשמל. צוות סלוטומניה של פלייטיקה, האחראי על אחד ממשחקי המובייל הפופולריים בעולם, החליט להתגייס כדי לשפר ככל האפשר את רווחת תושבי היבשת הסובלים מתנאי החיים הירודים בעולם.

צוות סלוטומניה הצטרף למיזם Innovation: Africa ואימצו את הכפר סאנדאלאמו במלאווי, אחת המדינות העניות בעולם. הם תרמו את המשאבים שנדרשו להקמת מערכת לאספקת מים נקיים ל-2,256 תושבי הכפר ומערכת חשמל סולארית לבית הספר היסודי Mponya, שלומדים בו 661 ילדים.

מיזם Innovation: Africa נוסד על ידי סיון יערי, מנכ"לית העמותה שהדליקה משואה בטקס יום העצמאות וחשפה בפני הציבור הישראלי את אחד הפרויקטים ההתנדבותיים הבינלאומיים המרשימים שבוצעו על ידי ישראלים אי פעם. העמותה שבראשותה הצליחה לגייס משאבים וליישם תוכניות ששדרגו את רווחתם של תושבי היבשת וסיפקו לראשונה לכ-4 מיליון תושבים ב-10 מדינות מים נקיים וחשמל ביישובים מרוחקים שחסרו עד עתה שירותים בסיסיים כאלה.

צביקה קורן, סמנכ"ל הצלחת לקוחות וחוויית מותג בפלייטיקה, אמר, כי "עובדי פלייטיקה מאמינים שרווחת בני אדם היא מרכיב בסיסי במימוש הפוטנציאל שלהם, ואנו גאים בהשפעה החיובית שלנו על תושבי סאנדאלאמו באמצעות הפעילות שלנו ב-Innovation: Africa. היוזמות שמובילה סיון באמצעות העמותה מעוררות השראה, ואנו קוראים לאחרים להצטרף לפלייטיקה ולתמוך בפעילות חשובה ומשנה חיים זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים