קבוצת אמן ערכה אירוע Talent TechMeet לקהילת ההיי-טק

אירוע Talent TechMeet לקהילת ההיי-טק, שערכה קבוצת אמן.

במקביל לגל הפיטורים המתמשך, קבוצת אמן (Aman) ערכה אירוע קהילתי אליו הגיעו כ-100 טאלנטים מעולמות הטכנולוגיה, ללמוד כיצד להתאים את עצמם לדרישות השוק הסוער. המשתתפים קיבלו הצצה למודל עבודה ייחודי בקבוצה.

האירוע הקהילתי התקיים בקמפוס משרדי קבוצת אמן. אחרי אלכוהול, נשנושים ומינגלינג, עשרות המשתתפים שהגיעו למיט-אפ, נהנו מהרצאות שנועדו להעשיר את אנשי הקהילה בידע רלוונטי מעולמות הפיתוח והמיתוג האישי, שיעזור להם להתאים את עצמם לעולם התעסוקה הדינמי. 

ההרצאה הראשונה התמקדה במהפכת כלי ה-AI ושילובם בעולמות הפיתוח. בהמשך ניתנו טיפים על הדרך לבניית מותג אישי ממוקד למגזר הטכנולוגי, בעיקר בתקופה משברית בה המשק לא יציב והעתיד צפוי להיות סוער. ההרצאה האחרונה של אריאל עוז, מנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) ב-אמן, חשפה כיצד נראה יום בחיי גילדת מחקר ופיתוח בקבוצה, שיטת עבודה ייחודית שפותחה ב-אמן, המאפשרת למידה והתפתחות תוך חשיפה לפרוייקטים מגוונים ומרתקים. בסיום ניתנה למשתתפים הזדמנות לשאול שאלות ולהגיש קורות חיים למשרות באמן.

מיכל גרוטס, סמנכ"לית שיווק (CMO) בקבוצת אמן: "אירוע זה הוא חלק מהמחויבות הקהילתית שלנו ואנחנו מקפידים לארגן אירועים מעשירים לקהילה על בסיס קבוע, וזה כמובן גם מסייע למאמצי הגיוס הגדולים שלנו. העובדה שאמן היא קבוצה גדולה ויציבה בהחלט מושכת אלינו לא מעט אנשים, במיוחד בתקופות סוערות כאלה. מי שמגיע ונחשף, נדהם לגלות כמה דברים מאד מעניינים וייחודיים לקבוצה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

אירוע Talent TechMeet לקהילת ההיי-טק, שערכה קבוצת אמן.

אירוע Talent TechMeet לקהילת ההיי-טק, שערכה קבוצת אמן. צילום: ניב קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים