הגנה מוניציפלית: עיריית רמת גן קיבלה פרס מצ'ק פוינט

קובי נוח, מנהל אגף מערכות המידע בעיריית רמת גן (במרכז), מקבל את הפרס מידי מייסד ומנכ"ל צ׳ק פוינט, גיל שויד (מימין), ונשיאת החברה, רופאל הולנבק.

עיריית רמת גן זכתה בפרס מיוחד מטעם צ׳ק פוינט על יצירתה והטמעתה של ארכיטקטורת הגנה ייחודית במגזר הציבורי.

הפרס הוענק לקובי נוח, מנהל אגף מערכות המידע בעירייה, על ידי מייסד ומנכ"ל צ׳ק פוינט, גיל שויד, ונשיאת החברה רופאל הולנבק, במסגרת כנס CPX 360 של החברה לשוק האירופי במינכן.

עיריית רמת גן עוברת טרנספורמציה דיגיטלית מואצת, ופעילותם של נוח וצוות אגף מערכות המידע בעירייה מאפשרת לקיים את המעבר המואץ של העירייה לשירותים דיגיטליים, תחת מעטפת הגנה רחבה מפני מתקפות סייבר על העירייה.

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן: "הזכייה בפרס מטעמה של ענקית הטכנולוגיה צ'ק פוינט מצטרפת לזכייתה של העיר והעיירה במקום הראשון במדד ה"דיגילוקאלי" לפני כשבועיים, ושתיהן גם יחד מוכיחות שאנו נמצאים בעידן חדש ברמת גן בכל הקשור לשירותים הדיגיטליים שהעיר מספקת לתושביה. חרתנו על דגלנו לפני כחמש שנים לעשות מהפכה בתחום הטכנולוגי והדיגיטלי, והפרס המוענק כעת הוא עדות נוספת לכך שהמהפכה בעיצומה. אין גאה ושמח ממני על כך, שבשנת המאה להכרזת העיר, אנו קוטפים פרסים לאחר עבודה קשה ומאומצת, ומוכיחים שוב שרמת גן היא עיר לכל החיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים