נוטניקס בעננים

נוטניקס אירחה באחרונה כ-100 משתתפים, נציגים של שותפיה ולקוחותיה בישראל, בכנס Cloud day Israel, שנערך בהפקת אנשים ומחשבים ובשיתוף רד-האט, וים ו-HPE. הכנס, שהתקיים באולם האירועים קמילו (הבית הירוק) בתל אביב, הוא האחרון בסדרת כנסים שנוטניקס העולמית מקיימת ברחבי אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

האירוע נפתח בדברים של ניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל, אגן הים התיכון ואפריקה, שהציג את החזון של החברה. הוא התייחס למשבר העולמי ואמר כי "אנחנו נמצאים בימים של חוסר ודאות, ועוד לא ידוע איך זה ישפיע על חברות התוכנה. בעולם של ספקולציות וחוסר ודאות, אנחנו רוצים בחירה – שנוכל לעשות את מה שנרצה. נוטניקס עברה למודל של צריכה עננית מבוססת מנוי ב-2018. גמישות זו היא חוויית הצריכה של העולם המודרני".

אחריו דיבר ירון כהן, מנהל הנדסה אזורי בנוטניקס, שהציג את שירות הענן של החברה, NC2 (ר"ת Nutanix Cloud Clusters). הוא ציין כי "אנחנו הופכים את הענן לשקוף ללקוחות, ויוצרים ענן אחוד שהוא היברידי – גם פרטי וגם ציבורי. יש כמה דרכים שבהן ארגונים מיישמים מדיניות של ענן, כאשר אנחנו נותנים לארגונים השונים את יכולת הבחירה והשילוב המלא בין ענן פרטי לציבורי".

צוות רד-האט. מימין: שירן ויצמן, מנהלת שיווק שותפים; יעל איזנשטיין, מנהלת שותפים לאזור ישראל, יוון וקפריסין; אורטל קדוש, מנהלת השיווק לאזור ישראל, יוון וקפריסין; לימור אפיק, מנכ"לית לאזור ישראל, יוון וקפריסין; ומני צרפתי, מנהל ארכיטקטי פתרונות לאזורים אלה.

צוות רד-האט. מימין: שירן ויצמן, מנהלת שיווק שותפים; יעל איזנשטיין, מנהלת שותפים לאזור ישראל, יוון וקפריסין; אורטל קדוש, מנהלת השיווק לאזור ישראל, יוון וקפריסין; לימור אפיק, מנכ"לית לאזור ישראל, יוון וקפריסין; מני צרפתי, מנהל ארכיטקטי פתרונות לאזורים אלה; ואריאל לאס, מנהל תחום מסחר. צילום: ניב קנטור

בהמשך התקיימו הרצאות נוספות – של שון פז, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט, ירון רפפורט, ארכיטקט פתרונות גרין לייק ב-HPE, ויוסי אשכנזי, מהנדס מערכות בכיר ב-וים, שהציגו את הפתרונות המשותפים לחברות אלה ולנוטניקס. עוד נערך באירוע פאנל אודות עתיד טכנולוגיות הענן. פז ואושרי אביטן, מהנדס מערכות בכיר בנוטניקס, הציגו בו חידושים במודרניזציה ליישומים ולאוטומציה.

בתמונה למעלה: צוות נוטניקס ישראל. מימין: שי היימס, מנהל לקוחות בכיר; טל דורון, מנהל מכירות מגזר ציבורי; אושרי אביטן, מהנדס מערכות בכיר; ירון כהן, מנהל הנדסה אזורי; בן סמו, מנהל מערך המכירות למגזר העסקי-הפרטי; טליה צרפתי סטריט, מנהלת לקוחות מגזר ביטחון; לילך שמעוני, מנהלת לקוחות אנטרפרייז; וניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס ישראל, אגן הים התיכון ואפריקה. צילום: ניב קנטור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים