עברי לידר בחגיגת ראש השנה העברית של מטריקס

עברי לידר ותומר מייזנר מרימים את הקהל של מטריקס - גם כשהוא לא מולם. צילום: שי שבירו

בזמן שמגבלות הקורונה אוסרות על התקהלות, במטריקס הזמינו את יותר מ-10,000 עובדי החברה לאירוע וירטואלי המוני שונה מהרגיל. החברה הפיקה עבור העובדים ובני משפחותיהם חגיגה מושקעת לכבוד ראש השנה, שכללה הופעות חיות של מגוון אומנים. האירוע, שקיבל את השם Matrix Virtual Festival, הועבר לסלונים או לפינות העבודה של העובדים בלייב ישירות מזאפה הרצליה.

עברי לידר ותומר מייזנר מרימים את הקהל של מטריקס - גם כשהוא לא מולם. צילום: שי שבירו

עברי לידר ותומר מייזנר מרימים את הקהל של מטריקס – גם כשהוא לא מולם. צילום: שי שבירו

בין האומנים ש-"התארחו" בבתיהם של עובדי מטריקס היו חנוך דאום, עברי לידר ותומר מייזנר. לשניים האחרונים יש מופע משותף והיברידי, שבו לידר שר ומייזנר, מה-DJים הבולטים בארץ, מנגן. הפוסטים והסטוריז הרבים שהעובדים העלו ברשתות החברתיות במהלך האירוע הוכיחו שהשניים בהחלט הצליחו להזיז את המשתתפים.

חנוך דאום והסמארטפון. צילום: שי שבירו

חנוך דאום והסמארטפון. צילום: שי שבירו

לצד ההופעות, במסגרת האירוע הועברו לעובדים הפעלות וחידונים באמצעות אפליקציה פנים ארגונית של מטריקס. העובדים ובני משפחותיהם שיתפו תמונות, ענו על שאלות שקשורות למופעים ובין העונים נכונה הוגרלו פרסים שווים.

אנשי מטריקס: מימין - מוטי גוטמן, המנכ"ל, מנשה לביא, מנהל משאבי האנוש, שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק, ואבישג אלבז-הרוש, סמנכ"לית משאבי האנוש. צילום: שי שבירו

אנשי מטריקס: מימין – מוטי גוטמן, המנכ"ל, מנשה לביא, מנהל משאבי האנוש, שירה רז מייזנר, מנהלת השיווק, ואבישג אלבז-הרוש, סמנכ"לית משאבי האנוש. צילום: שי שבירו

גם דיילי ציפי, שאוהבת את עברי לידר (אצלה זה תמיד אהבה) עוד מהימים שהוא שר על לאונרדו והייתה לו את הכוס הכחולה, צפתה באירוע – והתמוגגה. בהזדמנות זו היא גם רוצה לאחל שנה טובה לכולכם.ן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים