משתפים מידע ומפיקים ערך עסקי: מנכ"ל אקורייט ומנכ"לית טאלנד

טאלנד (Talend), ספקית של פלטפורמת ניהול ואינטגרציית נתונים, קיימה את אירוע הקיק אוף לשנת 2020 יחד עם שותפותיה הגלובליות, כשאת ישראל ייצג באירוע יוסי רודריק, מנכ"ל חברת אקורייט (aQurate), מקבוצת UCL, נציגת טאלנד בישראל.

במרכז האירוע, שהתקיים בניו אורלינס בארה"ב, הוצגה המנכ"לית החדשה של טאלנד – קריסטל במונט – שנכנסה לתפקידה ימים ספורים קודם לאירוע. במונט הגיעה לטאלנד מתפקיד מנהלת ההכנסות הראשית בענקית אפליקציות הענן לעולמות הנסיעות העסקיות, SAP Concur, חברv בת של SAP וחלק מקבוצת יישומי הענן של ענקית המחשוב.

בהרצאת המליאה של במונט היא תיארה את הצמא והדרישה במגזר העסקי העולמי להפיק יותר ערך עסקי מהמידע הנאגר בו, ועל בסיס זה הגדירה יעד שאפתני לחברה ולשותפותיה – הגדלה של הכנסות טאנלנד מ-250 מיליון דולר לשנה כיום, ל-1 מיליארד דולר בשנת 2023, בדגש על הפצת פלטפורמת הענן.

במהלך האירוע נפגשו במונט ורודריק, כאשר הוא מתאר בפניה את הפוטנציאל הקיים בשוק הישראלי התוסס לפלטפורמה של טאלנד, שמסייעת להמיר את המידע הגולמי לתובנות עסקיות.

מימין: בראיין פארינס, מנהל מכירות MEA בחברת טאלנד, יוסי רודריק, מנכ"ל אקורייט מקבוצת UCL, וקריסטל במונט, מנכ"לית טאלנד. צילום: יח"צ

דיילי ציפי נכחה בפגישה, צילמה, וחזרה עם תמונה משותפת של השניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים