ההצגה הכי טובה בעיר של פיפלביז: סטארט-אפים שמחפשים משקיעים

באחרונה התקיים אירוע המשקיעים של פלטפורמת ההשקעות פיפלביז, המתקיים פעמיים בשנה. פיפלביז כינסה יותר מ-130 משקיעים קיימים ומתעניינים, שהגיעו כדי לפגוש שמונה מחברות הסטארט-אפ המגייסות באמצעותה.

האירוע התקיים במתחם אורבן פלייס שבמגדל שלום בתל אביב, שבו המתינו לקהל עמדות מיוחדות עם הסבר מפורט על כל חברה.

אירוע פיפלביז למשקיעים ולמתעניינים. צילום: יח"צ

לכל סטארט-אפ הוקצו חמש דקות כדי להציג את עצמו לקהילת המשקיעים. בין הסטארט-אפים הבולטים שלקחו חלק באירוע היו: ברת'וויז'ן (Breathvision) שפיתח פטנט לניטור נשימתי מציל חיים, גרין פוינט (green point), שהציג מכונה ביתית למיצוי שמן קנאביס, סטרייקר (striker) מיזם ספורט-טק שפיתח טכנולוגיה לבישה מאושרת FIFA למדידת הביצועים של ספורטאים על המגרש, ווייז סמוקר (wise smoker), שפיתח מאפרה מיוחדת, השואבת את העשן והאפר היישר מסיגריה דולקת, מסננת ומטהרת את האוויר בכל חלל הרכב, וסטארט-אפים מעניינים נוספים.

בן לייבושר, מייסד ומנכ"ל גרין פוינט. צילום: יח"צ

"הרעיון של פיפלביז הוא לאפשר לכל אחד ואחת מאיתנו לקחת חלק בהשקעות במיזמים, שכל אחד מהם יכול לעשות את האקזיט הבא", מספרת מור יוגב, מנהלת השיווק בפיפלביז, "בכל פעם אנחנו מתרגשים מחדש לראות את מאות האנשים שמגיעים לאירוע ולוקחים חלק פעיל במהפכת השקעות ההמונים. רק לפני כמה שבועות חברה שגייסה דרכנו, אינוקן, 'סידרה' אקזיט ל-522 משקיעי פיפלביז תוך שנה מהגיוס שלה דרכנו".

דיילי ציפי הייתה, הקשיבה ושוקלת להצטרף למשקיעים, אבל עדיין לא יודעת במי לבחור… כולם טובים!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים