ההשקה הסוערת של אואזיס

מזג האוויר הסוער לא מנע ממאה לקוחות ושותפים להשתתף באירוע ההשקה של פורום הטכנולוגיה Tech IT Up של אואזיס טכנולוגיות תקשורת. בין הנוכחים בכנס, שנערך במתחם האירועים סטוקו שבתל אביב, היו מנכ"ל טלרד – רן בוקשפן, מנכ"ל מגלקוםזאב שכטר, וחן רוזן-רג'ואן – מנכ"ל אואזיס טכנולוגיות תקשורת. לפני מספר חודשים רכשה מגלקום, מקבוצת טלרד, את אואזיס טכנולוגיות תקשורת. ההרצאות בכנס כללו את עמוס רוזנבוים, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אואזיס טכנולוגיות תקשורת, שסקר את האתגרים העומדים בפני תשתיות האינטרנט בעולם ובישראל, וכן את אשלי גו'טר מג'וניפר (Juniper), שהציג את הפתרונות הטכנולוגיים החדשים של החברה. הכנס הסתיים בהרצאה של העיתונאי איתי אנגל, שסיפר על חוויתיו ככתב באזורי לחימה.

תומר שרון, המשנה למנכ"ל אואזיס טכנולוגיות תקשורת, ציין שהמומחיות הטכנולוגית הייחודית של צוות אואזיס בתחומי אינטרנט, תקשורת, דטה סנטר וטלקום מאפשרת לקיים פורום טכנולוגי שבו יוכלו לקוחות החברה לקבל עדכונים שוטפים על המגמות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם, לצד מפגש חברתי. המועדון צפוי להתכנס מדי מספר חודשים, כאשר כבר בימים אלה פועלים אנשי אואזיס לגבש את התכנים למפגש הבא.

מימין: זאב שכטר, מנכ"ל מגלקום; חן רג'ואן, מנכ"ל אואזיס; עמוס רוזנבוים, סמנכ"ל הטכנולוגיות של אואזיס; רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד; תמיר לוינס, סמנכ"ל הנדסה באואזיס; תומר שרון, משנה למנכ"ל אואזיס; ציפי גרינשטיין - מנהלת כספים, אואזיס; ושימרית אוחיון - מנהלת משאבי אנוש, אואזיס

לקוחות ושותפים בכנס ההשקה של פורום Tech it Up

עמוס רוזנבוים, מנהל טכנולוגיות באואזיס

אשלי ג'וטר - מהנדס בכיר בג'וניפר, שותפה לעסקים של אואזיס

העיתונאי איתי אנגל, בהרצאתו "כתב בעתות מלחמה"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים