עדי וינסקוביץ' תנהל את מערכי השירות של וובהלפ בארץ

עדי וינסקוביץ' תנהל את מערכי השירות של וובהלפ בארץ.

ענקית מיקור החוץ הצרפתית הבינלאומית וובהלפ (Webhelp) – שפתחה לפני שנה שלוחה מקומית בתל-אביב – הודיעה על מינוייה של עדי וינסקוביץ' למנהלת מערכי השירות שלה בארץ. וינסקוביץ' כיהנה במהלך קרוב ל-20 שנה בתפקידי ניהול בכירים בתחום מערכי השירות בחברות מהמובילות במשק. בחמש השנים האחרונות היא כיהנה כמנהלת חטיבת מוקדי השירות של טלאול, המספקת לחברות שירותי מוקדים טלפוניים במודל מיקור חוץ. לפני כן הייתה מנהלת חטיבה בחברת תקשוב ומנהלת ארבעה מוקדי שירות עם כ-150 נציגי שירות. כן מילאה תפקידי ניהול בכירים בתחום השירות בחברות הוט ופלאפון. וינסקוביץ' אמרה על המינוי כי "כל הארגונים שבהם ניהלתי מערכי שירות הבינו ששירות איכותי הוא המפתח להצלחה ונקודת הבידול המרכזית בינם לבין המתחרים. אני שמחה להצטרף לוובהלפ, שמתמחה במיקור חוץ של תהליכים עסקיים, ואשתמש בניסיוני העשיר כדי לתרום לצמיחת הסניף הישראלי בתחום מערכי השירות".

עינת בנימיני, מנכ"לית וובהלפ ישראל: "בישראל צומח ביקוש גדול לניהול מוקדי שירות במודל מיקור חוץ, לאור ההבנה של חברות עסקיות וארגונים ששירות הוא המפתח לשביעות רצון של לקוחות ולהצלחה. השירותים והידע שלנו בתחום זה מסייעים ללקוחות לשפר את איכות השירות ללא השקעות גדולות וללא הקצאת משאבים ניהוליים גדולים. הניסיון העשיר מסוגו של עדי בבנייה וניהול של מערכי שירות, יסייע לנו להתרחב בתחום ולספק ללקוחות ערך כלכלי גבוה ומשתלם במודל של מיקור חוץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים