היי-טק, בריטניה וגאווה

שגריר בריטניה בישראל, ניל ויגאן, נואם באירוע

שבוע הגאווה, שהוא השיא של חודש הגאווה, הסתיים, וזו העת לסכם: היו מצעד גאווה תל אביבי ענק ומהמם, אם כי דיילי ציפי הרגישה שמאחר שלא היה הפנינג בסיומו, כמו בשנים הקודמות (ההפנינג היה יום למחרת), הוא הסתיים לפתע פתאום; המון מסיבות, ובמרכזן זו של עופרה – הכינוי הרווח בקרב הבליינים הלהט"בים ל-DJ עופר ניסים, עם איחוד מרגש בינו לבין דנה אינטרנשיונל; ועוד שלל אירועים. אחד מהם קיבץ אליו אנשי היי-טק, פעילים חברתיים ודיפלומטים.

מה קשורה בריטניה?, אתם ודאי שואלים למקרא הכותרת. אם כן, אותו אירוע שהתייחסתי אליו בסוף של הפסקה הקודמת הוא קבלת הפנים שערכו ארגון LGBTech, שעוסק בלהט"בים.ות בעולם העבודה בכלל ובהיי-טק בפרט, ושגרירות בריטניה בישראל – אירוע שהתקיים בבית השגריר הבריטי ברמת גן.

רוב המפגש הוקדש לנטוורקינג, אבל היה גם חלק טקסי, רשמי יותר. פתח אותו השגריר, ניל ויגאן, שהעלה על נס את שיתוף הפעולה בין השגרירות ל-LGBTech ובכלל לקהילת הלהט"ב הישראלית. כך, למשל, בכל שנה, אחת המשאיות במצעד הגאווה בתל אביב היא של השגרירות הבריטית. ויגאן אף ציין כי הוא עוזב את תפקידו בסוף החודש. אחריו עלה אחד מעובדי השגרירות, שלפני שהחל את תפקידו בארץ היה דיפלומט בריטי במדינות אחרות במזרח התיכון. הוא סיפר על ניסיונו העגום כגיי שם לעומת ניסיונו הטוב יותר כאן. סיון קניאל, מנכ"לית LGBTech, דיברה על להט"בים בשוק העבודה בישראל, לרבות ובפרט בהיי-טק.

קבלת הפנים הזו מתקיימת כבר שבע שנים, ונראה שתתקיים גם בשנה הבאה, עם השגריר הבריטי החדש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים