מעולם הסייבר לתוכנה: אראן אזרזר מונה למנמ"ר ג'ייפרוג

אזרזר יכהן כסמנכ"ל מערכות מידע וחבר בהנהלה הבכירה של חברת התוכנה ● בעבר הוא שימש בתפקידים דומים בהאב סקיוריטי וב-NSO

אראן אזרזר, סמנכ"ל מערכות המידע של ג'ייפרוג.

חברת התוכנה הישראלית ג'ייפרוג הודיעה היום (א') על מינויו של אראן אזרזר לסמנכ"ל מערכות המידע שלה. במסגרת התפקיד, הוא ינהל את האסטרטגיה ואת הניהול השוטף של טכנולוגיות המידע של ג'ייפרוג.

אזרזר מביא עימו לתפקיד מעל 20 שנות ניסיון בניהול תשתיות טכנולוגיות ובאבטחת מידע. בין היתר, הוא שימש בתפקידי הנהלה בכירים בתחום טכנולוגיות המידע בחברות אמדוקס, זרטו, האב סקיוריטי ו-NSO. כעת הוא עובר מעולם הסייבר לעולם התוכנה: ג'ייפרוג מציעה פלטפורמה שמסייעת לארגונים לפתח, לנהל ולהפיץ את התוכנה שלהם משלב הפיתוח, דרך ניהול התוכנה ועד להפצתה בצורה רציפה, מהירה ובטוחה לרכיבי הקצה.

אזרזר אמר כי "אני מצטרף לחברה בעלת תרבות ארגונית חזקה, שמחויבת לאבטחה ונמצאת בלב האקו-סיסטם הטכנולוגי. אני מצפה לעבודה משותפת עם הצוות המוביל, העובדים והעובדות, הלקוחות והשותפים של החברה, לקראת העתיד לבוא".

שלומי בן חיים, מייסד ומנכ"ל ג'ייפרוג, ציין כי "בעוד שאנחנו ממשיכים לפתח פתרונות ומוצרים חדשניים, עלינו להבטיח שמוטמעות בהן תשתיות טכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר, על מנת לאפשר המשך צמיחה עסקית מואצת ותמיכה בצרכי לקוחותינו, שותפינו העסקיים ועובדינו, כיום ובעתיד. אזרזר מביא עימו ניסיון רב בתכנון וביישום של מערכות ותהליכים בעולם הטרנספורמציה הדיגיטלית. אני משוכנע שהוא יוביל את הצוותים שלנו לאופטימיזציה של התשתיות והמערכות, ויאפשר לחברה להמשיך ולזנק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רותם שמעון

    כל הכבוד אזרזר בהצלחה בדרך וביסום.

אירועים קרובים