בא לבקר במאורת הנמר: עידן וינטפלד, סלקום עסקים

14/02/2023 13:56
עידן וינטפלד מנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) בסלקום עסקים.

השבוע ביקר במאורת הנמר עידן וינטפלד מנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) בסלקום עסקים. וינטפלד סיפר לי איך סלקום עסקים מסייעת לארגונים ועסקים לפתור אתגרים עסקיים-טכנולוגיים באמצעות אפיון, הטמעה ותמיכה שוטפת של פתרונות תקשורת ואינטגרציה מתקדמים.

מדבריו למדתי כיצד – עם הניסיון העשיר שלה, רשת התקשורת הפרוסה ברחבי הארץ ומאות אנשי הטכנולוגיה והשירות – סלקום מעניקה פתרונות מקצה לקצה ובהתאמה אישית לכל לקוח לפי הצרכים הייעודים של הארגון, על מנת להבטיח רציפות עסקית וחיבור חכם בין תשתיות וציוד תקשורת.

לדבריו, הפתרונות הייחודיים של סלקום עסקים הם הוליסטים, מקיפים ורחבים, ומאפשרים ללקוח לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת: אבטחת מידע וסייבר, תשתיות ענן כשירות, חוות שרתים, IoT, חשמל, תשתיות תמסורת, אינטרנט, סלולר, תקשורת בינלאומית, טלפוניה, שירותים מנוהלים, טעינת רכבים ועוד.

שירותי אספקת חשמל וטעינת רכבים חשמליים

וינטפלד הדגשי את הפתרונות החדשים והבהיר כי "בעקבות הרפורמה בשוק החשמל והקמת סלקום אנרג'י, חלה סלקום עסקים להעניק שירותי אספקת חשמל לארגונים ולקוחות עסקיים. סלקום עסקים מציעה ללקוחותיה הנחות משמעותיות בחשבון החשמל וכן פתרונות נוספים להתייעלות אנרגטית, המבוססים על טכנולוגיות מעולם ה-IoT".

מדבריו הבנתי כי כבר היום נהנים מהשירות עשרות לקוחות עסקיים קטנים וגדולים, ביניהם עסקים מעולמות ההיי-טק, המלונאות, הרכב, התעשייה, החינוך ועוד. בנוסף מספקת החברה שירותים להטענת רכבים חשמליים כחלק מפעילות סלקום EV, הכוללים חבילות מהתקנה ועד הטענה, וכן ושירותים המותאמים לצרכיו של כל ארגון וארגון. 

"סלקום היא חלוצת חוות השרתים בישראל, עם חווה בראש העין, בחיפה וחווה חדשה שנחנכה בנתניה בחודש האחרון", סיפר לי וינטפלד. "החווה החדשה הוקמה במטרה לספק מענה לביקוש הגובר לאירוח בחוות השרתים של החברה, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של אבטחה ושרידות הנדרשים להגנה על המידע וההמשכיות העסקית (DR) של הארגון בכל עת.

בדומה לחוות השרתים הקיימות, חוות השרתים החדשה מאפשרת פתרונות אירוח היברידיים המשלבים שרתים פיזיים וסביבות מחשוב ב-Cloud Star – ענן ה-IaaS של סלקום עסקים, בשיתוף GNS".

לפי וינטפלד, החווה החדשה תאפשר ללקוחותיה ליהנות ממערך ה-אקו-סיסטם של סלקום עסקים, הכולל תשתיות תקשורת, שירותי אבטחת מידע, טלפוניה ותקשורת סלולרית תחת קורת גג אחת. בחוות השרתים של סלקום עסקים מתארחים כיום מרבית מתכני האינטרנט בישראל, בהם אתרי ממשלה, גופים פיננסים, חברות מסחר אונליין ועוד.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אני

    אכן איש בעל חזון ותובנה עמוקה מנהל מושלם משכמו ומעלה סלקום-זכיתם

  2. רועי

    עידן אחד האלופים מעבר ליכולות ניהול מטורפות הוא גם ממש חזק ומחזיק שיא מועדון בקרוספיט כרכור , מדובר באגדה בתחום התקשורת ובכלל סלקום הרוויחו בגדול שיש להם אותו בצוות שאפו ענק על הכתבה תמשיכו לעקוב אחריו הוא יגיע רחוק

אירועים קרובים