באו לבקר במאורת הנמר: משה צמיר והדס גרשנבל, Orway

01/12/2022 12:19
הדס גרשנבל סמנכ"לית מכירות ושיווק, ומשה צמיר, מנכ"ל, Orway.

אל מאורת הנמר הגיעו באחרונה לביקור משה צמיר, מנכ"ל חברת Orway והדס גרשנבל סמנכ"לית המכירות והשיווק של החברה.

Orway – שהינה בבעלות קבוצת תקשוב ומשפחת לבנת – מקדמת פתרונות "עיר חכמה" במגוון תחומים והיבטים ומציעה את פתרונות של "עמודים חכמים" לעולמות הסלולר וה-IoT.

לחברה פתרונות מתקדמים "ירוקים" במגוון תחומים כגו: תכנון והקמה של מתקני תקשורת בעמודים חכמים, להפצת רשתות דור 4 ו-5 במרחב האורבני, תאורה חכמה וירוקה, פריסת סנסורי IoT בפלטפורמות ייחודיות, המנצלות אנרגיית רוח ושמש לאגירת אנרגיה.

צמיר המנכ"ל סיפר כי Orway מייצגת מספר יצרנים מובילים בעולם, שפיתחו מוצרים ושירותים חדשניים לעולמות תשתית, המשלבים פתרונות תאורה ותקשורת. בין החברות נמנות VDL ההולנדית, שפיתחה עמוד ייחודי עבור ישראל, המאפשר התקנת Small cells של אריקסון ונוקיה, ואשר מתאים לכל מפעילות הסלולר בישראל, למערכות IoT ובנוסף לתאורת רחוב רגילה.

עוד למדתי משיחתנו המעניינת כי Orway מייצגת בארץ גם את חברת Omniflow הפורטוגלית, שפיתחה פלטפורמה חדשנית עצמאית המאפשרת התקנת סנסורי IoT, מערכות רדיו, Smart Cell של נוקיה ואריקסון להפצת דור 4 ודור 5, אגירת אנרגיה באמצעות טורבינת רוח אינטגרלית ולוחות PV לאנרגיית שמש להזנת תאורת לד עוצמתית ב- 360ᵒ ועוד מגוון יישומים.

החברה גם מייצגת בארץ את הפתרונות הייחודיים של חברת Signify (פיליפס תאורה לשעבר), ששילבה עם Siklu הישראלית את משדר הגלים המילימטרים גמ"מ שלה בנורת LED, ומתאימה לרמת הרחוב. הנורה מאפשרת פריסת רשתות תקשורת מהירות.

גרשנבל סיפרה כי Signify פיתחה בנוסף גם מערכת מבוססות טכנולוגיית Li-Fi (ר"ת Light Fidelity, שמשמעותה 'דיוק אור'), תאורת אווירה ייחודית לחדרי ישיבות, ופתרונות תאורה להתייעלות תפעולית במרכזים לוגיסטיים ועוד.

צמיר ציין שנושא הפצת רשתות ברמת הרחוב הוא בחיתוליו בישראל, אך בעולם כבר מבוצע הלכה למעשה, כאשר התשתית ברמת הרחוב מאפשרת הפצת דור 5, הדורשת צפיפות גבוהה יותר של תאים עבור התדר הגבוה והנפח הנדרש. לדבריו, הכניסה של יישומים כגון רכבים אוטונומיים, רחפנים, תנועה חכמה וכדומה, תתן דחיפה משמעותית לפריסה הנדרשת.

גרשנבל, שהגיעה לחברה לאחר שנים רבות בתחום "ערים חכמות" ויישומי IoT, הוסיפה שהרשת המהירה הינה הבסיס לכל יישום עיר חכמה והחוסר בתשתית ברמת הרחוב הוא אחד הגרומים המהותיים שמעכב את הפצת פתרונות "עיר חכמה".

לבסוף התרשמתי מכך ש-Orway, כל למדתי מהמפגש, חושבת רחב ומביאה בסל הפתרונות שלה חדשנות ופתרונות הכוללים הפחתת פליטות CO², הנדרשים מאוד בתקופה שבה אנו מנסים לשמר על הכדור שלנו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פז פרייזלר

    ברכות יקרה את גאווה גדולה אלופה אמיתית ומהווה השראה גדולה בהתמדה ובנחישות שלך. בהצלחה אהובה

אירועים קרובים