לא רק עתיקות: סלקום השיקה אתר סלולרי בציפורי

גוזרים את הסרט. מימין: ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, שר התקשורת, יועז הנדל, ומנכ"ל סלקום, דניאל ספיר.

דיילי ציפי אוהבת עתיקות. לכן, היא מרבה לטייל באזור ציפורי – שם נחתמה המשנה, ישבה הסנהדרין ונמצאו לא מעט ממצאים ארכיאולוגיים. שלא לדבר על הקרבה שלה לאתרים בעלי חשיבות לציונות כגון פסל אלכסנדר זייד ובית הקברות של אנשי השומר. אלא שבאחרונה היא הגיעה למקום הנפלא הזה למטרה אחרת לגמרי, חדשנית – השקת אתר סלולרי חדש.

את האתר השיקה סלקום, בטקס במעמד שר התקשורת, יועז הנדל, שהתפנה לאירוע בין פגישה פוליטית לקמפיין בחירות. עוד נכחו באירוע ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ונציגי היישובים ציפורי והושעיה

האתר הוקם בתום הליך ממושך של התדיינות עם תושבי היישובים, תכנון, מדידות ובדיקת הקרקע באזור. התורן שבו מתנשא לגובה של 54 מטרים, ובסלקום צופים כי הוא ישפר דרמטית את התקשורת סלולרית מציפורי והושעיה ועד לנצרת, עילוט וריינה. זאת, לדברי החברה, לאחר שנים שתושבי האזור סבלו מקליטה לקויה. זה רלוונטי, כמובן, גם לגופי החירום וההצלה ולכוחות הביטחון שפועלים באזור. יש לציין שהחברות פלאפון ו-PHI יצטרפו לאתר בקרוב.

"מימוש הציונות"

הנדל אמר כי "להקים אנטנה, אחרי 20 שנה, ולוודא שלתושבי האזור יש איכות חיים גבוהה, עם תשתיות תקשורת מתקדמות – זה מימוש הציונות. העובדה שאפשר לקלוט ולדבר מכל מקום מפתחת ומצמיחה את התל"ג ואת שוק התעסוקה".

בצר ציין כי "לאחר פניית נציגי התושבים לפני כשנה וחצי, המועצה נרתמה לקידום הנושא, תוך לימוד יסודי של הקשיים ובאמצעות הליך של שיתוף ציבור, למתן מענה מיטבי לפתרון הבעיה, שיאפשר הן קליטה סלולרית והן שמירה על בריאות הציבור. לשמחתנו, השבוע מתחילה לפעול אנטנה חדשה, שתבטיח כיסוי אופטימלי תוך הקפדה על בטיחות ומניעת קרינה מסוכנת לתושבים. מדובר במהלך חשוב לתושבי ציפורי, הושעיה והיישובים הסמוכים".

לדברי מנכ"ל סלקום, דניאל ספיר, "האתר יביא לשיפור דרמטי באיכות השיחות ובגלישה הסלולרית, והוא פרי מאמץ משותף של הגורמים השונים, שהבינו את החשיבות שבהקמתו. תקשורת סלולרית היא מצרך בסיסי בעידן שלנו. היא לא רק כלי שמחבר בין אנשים במקומות שונים בארץ ובעולם, אלא גם מביאה חדשנות ותשתיות דיגיטליות מתקדמות לכל האזרחיות והאזרחים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים