הנהלת GoTo פתחה הבוקר את המסחר, לרגל הרישום בבורסת ת"א

פותחת את המסחר בבורסת ת"א, הנהלת GoTo.*

הבוקר (ה') פתחה הנהלת GoTo – חברת הטכנולוגיה לתחבורה שיתופית – את המסחר לרגל השלמת עסקת המיזוג והרישום בבורסה לניירות ערך.

GoTo מפעילה מגוון מערכי שירות של תחבורה שיתופית, הפונה לקהל משתמשים במרכזי הערים הגדולות. לחברה מערך שירות שיתוף של רכבים, קטנועים ואופניים חשמליים, קורקינטים ורכבי הובלה. נכון להיום החברה מפעילה כ-6,000 כלי תחבורה שונים עבור כ-450 אלפי משתמשים רשומים, בישראל ובחו"ל. ב-2021 נעשו קרוב לשלושה מיליון נסיעות בשירות, בו משתמשים כ-75 אלף אנשים מדי חודש.

החברה הצטרפה לענף מסחר ושירותים, הכולל בתוכו 80 חברות בשווי כולל של כ- 106 מיליארד שקל.

מנכ"ל GoTo, גיל לייזר: "כניסתה של GoTo למסחר בבורסה בתל אביב היא שיאו של תהליך משמעותי אותו עברנו בשנים האחרונות. אנחנו מובילים את מהפיכת התחבורה השיתופית, וכעת הציבור הוא חלק ממנה. אנו נמשיך לפתח ולהרחיב משמעותית את ההשקעה בפעילות הקיימת שלנו, במטרה להפוך את כלל השווקים שלנו לרווחיים. אנו צופים כי נמשיך לראות גידול במספר המנויים לשירות שלנו ונראה עוד ועוד אנשים, מכל העולם, שהופכים את התחבורה השיתופית המולטי-מודלית שאנחנו מציעים לפתרון הזמין והשימושי ביותר להתניידותם".

דרורית וילנאי, מנהלת יחידת ההנפקות בבורסה, אמרה: "אנו שמחים על הצטרפותה של GoTo גלובל ל-15 החברות שהצטרפו לבורסה מתחילת השנה, אשר גייסו יחד כ-1.4 מיליארד שקל, בהן ארבע חברות שהכניסו פעילות לחברות קיימות. אני מאחלת להנהלת החברה ולעובדיה להמשיך לצמוח ולהתפתח ולהוריד את העומסים בכבישים, וזאת לטובת הציבור הרחב, המשקיעים והמשק הישראלי כולו".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה 

*בתמונה הראשית מימין לשמאל: חני שטרית בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה לני"ע;  ליליה מירינגוף, מנהלת שיווק גלובלי ב-GoTo; לאורה ג'סניט, מנהלת שיווק גלובלי ב-GoTo (מחליפה לחל"ד); גלי טאוב שריג, מנכ"לית GoTo ישראל; אסי יצחאייק, חבר דירקטוריון החברה; יוסי בן שלום, יו"ר דירקטוריון GoTo; גיל לייזר, מנכ"ל GoTo; תומר גלר, ה-COO של GoTo; ולריאן סיית'ר, מנכ"ל משותף, GoTo גרמניה; אלכסנדר מאריץ', מנכ"ל משותף GoTo גרמניה; שוקי אברמוביץ', חבר הדירקטוריון; ודרורית וילנאי, מנהלת יחידת המחקר בבורסה לני"ע.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים