בינת תכשיר בהתנדבות צעירים מהקהילה האתיופית להשתלבות בשוק ההיי-טק

אנשי בינת תקשורת החלו היום (א') להעביר קורס ל-17 צעירים וצעירות מהקהילה האתיופית, במטרה לשלב אותם בתפקידים בתעשיית ה-ICT ● הוא יימשך כחצי שנה, ויקנה לתלמידיו את הידע והכישורים הדרושים לתכנון, הקמה, תפעול ופתרון תקלות ברשתות תקשורת גדולות מבוססות IP ● הקורס מתקיים בשיתוף עם עמותת טק-קריירה, מרכז הכשרה טכנולוגית לבני הקהילה האתיופית בישראל

קורס לימודי ומעשי בהנדסת תקשורת נתונים המיועד לצעירים ולצעירות מהקהילה האתיופית החל היום (א'), במימונן של בינת תקשורת מחשבים מקבוצת רד-בינת ועמותת טק-קריירה, מרכז הכשרה טכנולוגית לבני הקהילה האתיופית בישראל. הקורס ניתן ללא תשלום, ומטרתו היא לשלב את הבוגרים בתעשיה המקומית.

הקורס, פרי יוזמתן של החברות המממנות, הוא הראשון בסדרת קורסים הנעשים במסגרת תוכנית "תקשורת לעתיד". הוא יימשך כחצי שנה, ויקנה לתלמידיו את הידע והכישורים הדרושים לתכנון, הקמה, תפעול ופתרון תקלות ברשתות תקשורת גדולות מבוססות IP. במהלך הקורס יעברו התלמידים סדנאות מעשיות במעבדה, פרויקט גמר וסטאז' מעשי, ועם השלמתם יהיו התלמידים זכאים לשתי הסמכות טכנולוגיות בינלאומיות של סיסקו (Cisco). בקורס הראשון משתתפים 17 צעירים וצעירות, בעלי תעודת בגרות, שהשלימו שירות צבאי או לאומי ועמדו במבחנים ובדרישות ועדת קבלה.

בינת מסרה, כי עם סיום הקורס, היא תקלוט חלק מהבוגרים לשורותיה ותסייע לשילוב האחרים במשרות רלוונטיות בקבוצת רד-בינת, לקוחותיה ושותפיה. במהלך הקורס יתגוררו הסטודנטים בקיבוץ נחשון, המשמש בבסיס לעמותת טק-קריירה, יקבלו דמי מחייה ויעברו פעילויות העשרה. אנשי בינת תקשורת ידריכו את כיתות הקורס בהתנדבות, כחלק ממעורבות החברה בפרויקטים למען הקהילה.

אשר אליאס, מנכ"ל טק-קריירה, אמר, כי "העמותה ממשיכה בשילוב צעירים מקהילת יוצאי אתיופיה בתעשיית ה-ICT. העמותה, בשיתוף קבוצת דיסקונט, מקדמת את כניסתם של בני הקהילה לתחומי הכשרה נוספים ב-IT על אלה שכבר קיימים – .NET ,SQA., קובול ומג'יק".

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, אמר, כי "בינת רואה חשיבות גדולה בתרומה לקהילה ושילוב יוצאי מדינות שונות בתעשייה. הסמכות CCNA ו-CCNP של סיסקו נדרשות על ידי מעסיקים, ושילובן עם התנסות מעשית יאפשר לבוגרי ההכשרה להשתלב בעולם ה-ICT כמומחי תקשורת נתונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים