נורית קנטור מונתה לסמנכ"לית החטיבה הפרטית בבזק

נורית קנטור, סמנכ"לית החטיבה הפרטית בבזק.

מנכ"ל בזק, רן גוראון, הודיע היום על מינויה של נורית קנטור לסמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק. במסגרת תפקידה, קנטור תהיה אחראית על מערך השירות והתמיכה, מוקדי השירות, טכנאי השטח והמכירות ללקוחות הפרטיים של בזק. חטיבת הלקוחות הפרטיים כוללת כ-2,500 עובדים, והיא הגדולה מבין חטיבות החברה.

לפני שהגיעה לבזק, שימשה קנטור כמשנה למנכ"ל וסמנכ"לית בכירה בחטיבת הלקוחות הפרטיים בחברת AIG, ולפני כן ביצעה שורת תפקידי ניהול בכירים בחטיבת השירות והמכירות בבזק בינלאומי, לרבות תפקיד סמנכ"לית חטיבת השירות והמכירות.

גוראון ציין, כי "נורית קנטור היא אחת המנהלות הבכירות והמוערכות בתחום השירות והמכירות בארגונים גדולים מאוד ועתירי ממשקי לקוחות. אין לי ספק שיכולותיה יתרמו רבות לבזק בהתמודדות עם האתגרים וההזדמנויות בתקופה מרתקת זו. לנורית יהיה חלק מרכזי בקידום מהפכת הסיבים האופטיים שהחברה מובילה, זאת לצד האצת מעבר עולם השירות בבזק לדיגיטל, תוך שימוש בכלים חדשניים לשם כך".

תגובות

(13)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עידית

    שנה ויותר ,אני מתלוננת על האזעקה שלי שבצג רשום ..תקלה ברשת הטלפון.. התעלמו ולא טיפלו... עד שהגיע הטכנאי האחרון, נדמה לי שמו דולב... שעשה קצת יותר מאחרים ופתר את הבעייה... תודה לו... וחבל שהתעסקתי עם זה כל הזמן הארוך הזה.... לידיעתך

  2. ידיד אליהו 29 מאי 2023

    היום קיבלתי שרות מסיון השתדלה לעזור ככל יכולתה תודה

    1. זהבה שורץ

      שלחתם מיסרון למלא טופס שביעות רצון. לא ניתן למלא הטופס ואני לא שבעת רצון מהטיפול, הבוט לא נותן מענה, נאמר שנציג אנושי ינסה לפתור הבעיה אם הבוט לא יתכן פתרון. אין נציג ויותר מזה אין אנושיות רק זלזול בלקוח

  3. זיידן פרננדה

    היום באו קבלני בזק לתקן ניתוק אינטרנת ש שלקח יומיים.תיקנו לא בדקו עם יש לי אינטרנט והלכו.ביקשתי ממוקד שיחזירו אותם ואמרו לי שהם סיימו את אבודתם.אז נישארתי עוד יום בלי.אני איתנתק מי בזק בגלל השירות הלקוי שלכם

  4. כהן יהורם

    נורית שלום בתאריך 7.2.2023 הטכנאי ניב התקין לי סיבים אופטיים בבית. לא הספקתי לענות על הסקר שלך. פג הזמן אחרי 24 שעות. את יכולה לרשום אצלך שניב מקבל אצלי ציון 10 בכל הקטגוריות .

  5. יורם בן טל

    בהצלחה לך גברתי בתפקידך . נא לאשר את ביטול העסקה שלא בוצעה .

  6. יפה בן טל

    כנראה שגם את התגובות חוסמים. אז היות ולא הצלחתם לחבר אותי לתשתית הסיבים שלכם אני מבקש לקבל אישור לביטול העסקה עם בזק. ושיהיה המון בהצלחה את זקוקה לזה בבזק.

  7. בלינדה ברמן

    Hi Nurit. I am disgusted with the support pf Bezek. I have been without interent for morwe than a month. the technicians eventually arrived to try and solve the problem last week - fixed it more or less after two days - and guess what today there is no internet again. What am I supposed to do ???????? Phone again and wait for another month fopr some very average technician to come and do nothing again - if you really care about the service your clients get call me and I will tell you exactly the problem and more importantly send a technician urgently to attend to the problem once and fpr all. Besides anything else - thay are so useless that they left the communications box open when they were here so with all the rian i guess water has gotten in and messed it up . So pathetic - a third world country through and through

  8. רוני

    נורית שלום ,הטכנאי ביצע את עבודותו כראוי,אולם לקח לבזק יותר מיומיים לשלוח אותו ,לא סביר

    1. לאה

      נורית שלום ניגשתי לשופרסל לשלם את החשבון הקופאית טענה שזמן רב הברקוד לא נקלט ניסתה ואכן כך מדוע לא נמסרה הודעה על כך ? אני משלמת במזומן מדוע הופסקה אופציית תשלום זאת בעיקר כאשר סניפי הדואר גובים עמלה

  9. רחל גולן דר

    השירות הגרוע ביותר בו נתקלתי זמן ארוך עד למענה (20 דקות). הבטחה שנציג יחזור אלי שלא מומשה.הנציג אבישי יחזור אליך תוך 5 דקות-לא חזר. נציג נוסף דבר אתי והשיחה נותקה ולא חזר. מימי לא זלזלו בי כך.

  10. בעיני סאמח

    שלום .גברת נורית קנטור ברצוני להבהיר כי נפלה טעות בעת הצבעתי לסקר של העובדים הנדון רביע חלבי תכנאי בזק אני רוצה לתקן לחצתי מ"ס 1 במקום 10 אבקש בכול לשון של בקשה לתקן ואו לשלוח לי הצבעה נוספת כואב לו לפגוע בעובד שכן עשה את עבודתו נאמנה ואין ולא היה בכוונתי לפגוע בו רק הצבעתי תוך כדי הליכה ולחצתי את המספר הלא נכון בתודה מרוש

  11. ראובן ברט

    פניתי היום לתמיכה הטכנית וקיבלתי סיוע ותמיכה מנציגה בשם מאיה-בקצרה ופשטות : מעולה ,מיקצועית ,סבלנית ,מאוד ברורה ואדיבה. מי יתן ויהיה לכם עוד אנשי שרות כאלה תבורכו !

אירועים קרובים