היש צוהלת ושמחה כמו מסיבת הפורים של סטרטסיס?

העובדים.ות המחופשים.ות במסיבה של סטרטסיס, כשמימין ד"ר יואב זייף, המנכ"ל, ומשמאל נאוה קזז, סמנכ"לית משאבי האנוש.

דיילי ציפי מזמן לא ראתה מסיבת פורים צוהלת ושמחה כמו זו של סטרטסיס, כולל המסיכות שהיו שם, אם כבר לזרום עם השיר המפורסם של החג. האירוע התכתב עם תקופת הכן-לא מסיכות וכן-לא סגרים שעברנו בשנתיים האחרונות, ושחלקית אנחנו עדיין נמצאים בה, והתקיים בסגנון "העובד.ת במסכה". בהתאם – להוציא, או יותר נכון לצד, הופעה של הזמר אליעד נחום – העובדים והעובדות הם אלה שהיו במרכז האירוע, וחלקם הופיעו בעצמם על הבמה.

זה הלך ככה: העובדים המעוניינים התבקשו להגיש אודישן מצולם וחמשת הנבחרים שבהם עלו בערב האירוע להופעה חיה בפני עמיתיהם. כל עובד שנבחר ייצג ערך אחר מחמשת הערכים של החברה, למשל לכוון גבוה, לשאוף לחדשנות ולעבוד ביחד, וחמש התחפושות של חיות שייצגו אותם היו ג'ירפה, זברה, פלמינגו, תוכי וטווס. את המפגש החגיגי פתח ד"ר יואב זייף, מנכ"ל סטרטסיס.

לצד כל אלה, המשתתפים נהנו מארוחת ערב טעימה – וכל זאת התקיים בזאפה מידטאון בתל אביב.

אליעד נחום במסיבת הפורים של סטרטסיס.

אליעד נחום במסיבת הפורים של סטרטסיס. צילום: בוריס קוזנץ

"אין תזמון טוב יותר מפורים למסיבה מושקעת ומפנקת כמו זו", אמרה נאוה קזז, סמנכ"לית משאבי האנוש של החברה. "התרגשנו להיפגש כולנו יחד, במיוחד אחרי שהאירוע עבר כמה גלגולים ודחיות, בעיקר בשל גלי הקורונה השונים. כעת הוא סופסוף יצא לפועל, עם עובדי.ות החברה ובני.בנות זוגם.ן״.

קזז סיפרה כי את תהליך הבחירה של העובדים שיעלו לבמה ליווה צוות מקצועי של במאים, מלבישים, מוזיקאים וכוריאוגרפים, והוא כלל ימי צילום והקלטות. לקראת האירוע "שוחררו" כמה טיזרים לגבי הדמויות על מסכי הטלוויזיה בחברה, שיצרו באזזז וסקרנות בקרב העובדים, עד לערב החשיפה הגדול.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים