קליק ישראל – מצטיינת מחשוב

מימין לשמאל: רונן טל, מנהל דטה ואנליטיקה במכבי שירותי בריאות; ענבל סטולרסקי, מנהלת פרויקטים בחטיבת מערכות מידע במכבי שירותי בריאות; ואופיר ויינרמן, מנהל אנליטיקה עסקית בקליק ישראל.

פרויקטים שביצעה חברת קליק ישראל (Qlik Israel) במכבי שירותי בריאות וב-UPS בישראל זכו בטקס מצטייני המיחשוב, IT Awards, של אנשים ומחשבים

הפרויקט שביצעה קליק ישראל לפיתוח אפליקציה לניהול מתחמי חיסונים במכבי שירותי בריאות זכה בקטגוריית טרנספורמציות דיגיטליות וחדשנות.

פלטפורמת ה-BI המתקדמת, Qlik Sense, משמשת את מכבי למודלים שונים, אשר משרתים את הלקוחות, העובדים והמפתחים, ומציגים בפניהם במחשב ובמובייל דו"חות, גרפים ודשבורדים.

קליק ישראל נקראה על ידי מכבי כדי לייצר אפליקציית מובייל למנהלי חיסונים. תוך כשבועיים הוקם שרת חדש, בוצע סנכרון בין מערכות זיהוי שונות, בוצע פתרון לבעיות אבטחת מידע ונבנה מודל מובייל (Mobile), אשר מעניק למנהלי המתחמים נתונים בזמן אמת על כל מתחם חיסון בארץ 24/7. בפרויקט היו מעורבים מספר רב של גורמים, הן מתוך מכבי והן מתוך קליק ישראל, לטובת המאמץ המשותף לתת כלי עבודה למנהלי המתחמים, אשר מאפשר להם קבלת החלטות מושכלות בזמן אמת.

הפרויקט UPS Call Center Success Platform בחברת OPSI – קבלנית מורשית של UPS בישראל – זכה גם כן כפרויקט מצטיין בקטגורית דטה ואנליטיקה. במסגרת הפרויקט שולבה פלטפורמת ה-BI המתקדמת Qlik Sense, המבצעת ניתוח אנליטי של כלל האינטראקציות של הלקוחות של UPS (במתכונת Call by Call), ובהתאם לכך מספקת תובנות והמלצות על פי מאפיינים ייחודיים של כל לקוח ולקוח.

במוקד השירות של UPS בישראל מתקבלות בכל חודש עשרות אלפי פניות במגוון ערוצים: בצ'אט, בוואטסאפ, בפייסבוק ובטלפון. באמצעות טכנולוגיה חדשנית המשלבת בינה מלאכותית (AI), מצליחה Qlik Sense לנתח את הקונטקסט של השיחות, לזהות את נושאיהן וכן תבניות שיחה בקונוטציה חיובית או שלילית, המתבצעות בכל ערוצי התקשורת. מנהלי ומוקדני השירות של UPS מקבלים את המידע בצורה פשוטה וברורה על המסך, ובהתאם לכך יכולים לספק שירות איכותי ומהיר. על פי מאפייני הלקוח שזוהו במערכת ניתן להתאים את נציג השירות ללקוח וצרכיו. לקוחות הצורכים שירות מסוג מסוים יטופלו על ידי מי שמתמחה בסוגי שירות זה. בנוסף, מאפשרת המערכת לתחקר פניות שירות שטופלו במשך זמן רב מן הצפוי. באופן זה מקבל כל לקוח שירות מדויק יותר, וכזה המתאים עבורו באופן אישי.

"להעניק חווית לקוח ברמה גבוהה ולהשיג יתרון תחרותי"

לדברי אילן גת, מנכ"ל קליק ישראל: "אנו גאים כי שני פרויקטים מוצלחים במכבי שירותי בריאות וב-UPS בישראל זוהו כמצטיינים על ידי צוות השיפוט וזכו ב-IT Awards. במכבי שירותי בריאות אנו מטמיעים טכנולוגיות פורצות דרך, המאפשרות לספק חווית לקוח טובה בהרבה, וכן מערכות המשמשות את צוות מכבי להתמודדות עם מגיפת הקורונה כמו הפתרון שזכה לניהול מתחמי החיסונים.

גת הוסיף והתייחס לפרויקט ב- UPS ואמר: "הפרויקט שבוצע על ידי חברת Solid Bi, בליווי וייעוץ צוות המומחים שלנו, זהו פרויקט המהווה דוגמה מצויינת כיצד ארגון משתמש בנתונים, מערכות בינה עסקית וניתוחים אנליטיים על מנת להתייעל, להעניק חווית לקוח ברמה גבוהה ולהשיג יתרון תחרותי".

גת סיכם ואמר: "אנו גאים על כך שלקוחותינו נהנים מהיתרון שמקנות מערכות Qlik, המספקות לחברה קלות יישום, ממשק נוח ואפשרות לתת למשתמשים להגדיר ולאפיין את הדו"חות, המדדים ולוחות המחוונים באופן עצמאי".

דיילי ציפי צפתה, התרשמה וחזרה עם תמונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים