שגריר ארה"ב בישראל מבקר ומתרשם מארגון קמא-טק – חרדים בהיי-טק

מימין: תום ניידס, שגריר ארה"ב בישראל, ומשה פרידמן, מנכ"ל ומייסד שותף בקמא-טק

ארגון קמא-טק – חרדים בהיי-טק, אירח את שגריר ארה"ב החדש, תום ניידס, שערך סיור רשמי ראשון בעיר בני ברק במטרה לחזק את שיתוף הפעולה ואת הדיאלוג עם הקהילה החרדית.

במהלך הסיור שוחח השגריר עם כיתה של חרדיות שלומדות בקורס הכשרה למקצועות פיתוח החומרה בשיתוף פעולה עם חברת קוואלקום,  נחשף לסיפורה המרגש של צעירה חרדית בוגרת קמא-טק – הראשונה שהשתלבה כמפתחת בחברת אפל, שמע את נציגי סיסקו וקוואלקום, שתיים מהחברות שעובדות עם קמא-טק, אשר שיתפו בפירות ההצלחה המשותפת בשילוב של חרדים בחברתם, וצפה בפרזנטציה של סטארט-אפים שמובילים יזמים חרדים שצמחו בקמא-טק. בסיום הסיור הוענקו לשגריר ולפמלייתו הוקרות מיוחדות מטעם הארגון.

"כשביקרתי כאן בצעירותי, שום דבר מזה לא היה קיים", אמר ניידס בסיום ביקורו. "אני נרגש ומתרשם מאוד מהפעילות ומהאופן שבו היא מצליחה להעניק כלים למשתתפים להגיע לתעסוקה משמעותית בהיי-טק בישראל ועדיין לאפשר להם לשמור על אורחות חייהם. תמכנו בפרויקט הזה מתחילת דרכו, ואני חש שזהו בדיוק סוג הפעילויות שבהן אנו צריכים לתמוך ואותן עלינו לעודד. אנחנו מאמינים מאוד בתפיסה של גיוון, הכשרות מקצועיות, מתן הזדמנויות – והתוכנית הזו עוסקת בדיוק בדברים האלה, וזה ראוי להערכה. לא הייתי יכול לקבל תמונה מלאה של העיר בני ברק מבלי לבקר כאן – מצד אחד היסודות של הקהילה וחצרות הרבנים, ומצד שני הפרויקט הזה, אלו שני צדדים של אותו המטבע. אני מודה למשתתפי התוכנית ומברך אותם".

משה פרידמן, מנכ"ל ומייסד שותף בקמא-טק אמר: "התרגשנו מאוד מביקורו של השגריר ניידס, שהגיע לכאן כאחד מסיוריו הראשונים מאז כניסתו לתפקיד החדש בארץ. שיתוף הפעולה עם השגרירות האמריקאית, שהתחלנו בו כבר לפני קרוב לעשור, הוא אבן יסוד משמעותית בדרך לשילוב אוכלוסיות נוספות בחזית ההיי-טק הישראלי, בייחוד הודות לתפיסה המשותפת שלנו בדבר גיוון בתעסוקה ושילוב הציבור החרדי בתפקידי מפתח בהיי-טק הישראלי.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים