עובדי נוטניקס ישראל חוזרים למשרד

נוטניקס החזירה לפני ימים אחדים את הצוות הישראלי שלה לעבודה מהמשרד – במטה שלה בתל אביב – והזמינה את דיילי ציפי להיות חלק מהחוויה. ציפי ראתה שלאחר תקופה ארוכה של עבודה מהבית – בגלל הקורונה, כמובן – העובדים שמחו לחזור מהמקומות ה-"ישנים" והטובים שלהם במשרד, ולראות שוב את עמיתיהם פנים מול פנים – ולא דרך המסך.

החזרה של עובדי נוטניקס ישראל למשרד באה לאחר שלפני כמה שבועות עשו זאת עמיתיהם בטורקיה. המשרד הטורקי כפוף להנהלת אגן הים התיכון בחברה, שיושבת בארץ.

נוטניקס פועלת בתחום התשתיות המאוחדות בעולם, וגרטנר ו-IDC דירגו אותה כמובילת השוק. בתקופת הקורונה החברה חוותה האצה של עשרות אחוזים בפעילות העסקית באזור, בין היתר בעולם תשתיות העבודה מרחוק. הפעילות של נוטניקס בישראל רחבה: ישלה כאן מאות לקוחות מכל המגזרים, ובאחרונה היא אף חתמה על הסכם עם משרד הביטחון.

ניר הולנדר, מנהל אזורי לישראל, יוון, טורקיה וקפריסין בנוטניקס, אמר כי "אני שמח שלאחר כמעט שנתיים אנחנו פותחים מחדש את המשרדים בישראל ובטורקיה. אמנם, העסקים שלנו פרחו בתקופה זו, ולרגע לא איבדנו קשר עם הלקוחות והשותפים שלנו, אבל אין תחליף לחוויה החברתית שלנו עם עצמנו, וזה ללא ספק ניכר. אני גם אופטימי שהעולם לומד לחיות לצד המגפה".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות

עובדי נוטניקס ישראל, ברוכים הבאים לבית (השני) שלכם.

עובדי נוטניקס ישראל, ברוכים הבאים לבית (השני) שלכם. צילום: יח"צ

עובדים בנוטניקס ישראל.

עובדים בנוטניקס ישראל. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים