שי נוני קטף את הפרסים המובילים של השנה בקומוולט העולמית

שי נוני, סגן נשיא לתחום Metallic באזור EMEA של קומוולט העולמית. צילום ניב קנטור

שי נוני, סגן נשיא לתחום Metallic באזור EMEA של קומוולט העולמית, זכה בשני פרסים יוקרתיים – הראשון, סגן הנשיא המוביל של השנה בתחום Metallic. נוני זכה בפרס במסגרת Infinity Club FY21 Awards Ceremony של החברה; הפרס השני, Eagle award winner במסגרת FY21 GTM All-Hands, כהוקרה על מנהיגות מופתית והישגים יוצאי דופן.

ההישג של נוני משמעותי עוד יותר בהתחשב בכך שמונה לתפקיד לפני פחות משנה, וקיבל את האחריות על הקמת הפעילות, בניית צוות של עשרות מומחים במגוון רחב של מדינות ברחבי אירופה, העמקת המכירות ב-EMEA והובלת אסטרטגיית פנייה לשוק ושיווק של פתרון Metallic, כמו גם צמיחה וקידום של תחום התוכנה כשרות (SaaS) בחברה.

נוני, סגן הנשיא העולמי של חברת קומוולט לתחום Metallic – פתרון הגנת נתונים מבוסס SaaS במודל ענן שמציע ניהול נתונים מאובטח וחסכוני – ציין כי הוא "שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את תחום הגנת הנתונים בענן של לקוחותינו ברחבי EMEA. יחד עם צוות מובחר של מומחים שגייסתי לאורך השנה במספר רב של מדינות, הצלחנו לשנות את דרכי החשיבה של לקוחות שמעבירים את המידע לענן, אך לא את האחריות על ההגנה עליו. המציאות שנכפתה עלינו בשנתיים האחרונות דוחפת את הארגונים ב-EMEA וברחבי העולם לשימוש מוגבר בפתרונות SaaS, יחד עם ההבנה כי יש לדאוג לשכבות הגנה ויכולות שינוע ושחזור מידע בזמן אמת. Metallic, שממשיכה להתפתח, היא פלטפורמה שמאפשרת לארגונים את ההגנה הרחבה ביותר על כל סוגי המידע, יחד עם גמישות מלאה באופן היעיל ביותר, ועמידה בדרישות תאימות ורגולציה, תוך חסכון במשאבים וללא עלויות חומרה. וזו הסיבה שאנו צומחים בישראל וב-EMEA בקצב יוצא דופן  בכל קנה מידה".

דיילי ציפי צפתה, התרשמה וחזרה עם תמונה

שי נוני, סגן נשיא לתחום Metallic באזור EMEA של קומוולט העולמית. צילום ניב קנטור

שי נוני, סגן נשיא לתחום Metallic באזור EMEA של קומוולט העולמית. צילום ניב קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים