ההיי-טק הולך לכיתה א'

ילקוטים, דובי פנדה מציצים וחד קרן - ב-גט. צילום: יח"צ

ה-1 בספטמבר… איזו התרגשות, הא? אולי קצת פחות לתלמידים (חוץ מאלה שנכנסים לכיתה א', שבהם האייטם הזה מתמקד) ויותר להורים, שלא צריכים יותר לדאוג לשעשע את הצאצאים שלהם בשעות הבוקר – ועדיין.

דיילי ציפי ליוותה היום (ד') את ילדיה לבית הספר, אחרי שבימים האחרונים ליוותה כמה חברות היי-טק שהחליטו לחזור לספסל הלימודים, ולו לכמה שעות. אילו חברות ומה הן עשו? אתם.ן מוזמנים.ות לעבור לפסקאות הבאות

גט

אחרי שהגיעה למשרדי גט במונית של גט, דיילי ציפי ראתה את הערכה שהכינו בחברה לילדי העובדים, לכבוד חזרתם ללימודים. הערכה כוללת תיקי גב איכותיים וקלמר עם הציוד הדרוש לחזרה ללימודים, בדגש על מה שהזאטוטים שחבשו הבוקר בפעם הראשונה את ספסלי בית הספר צריכים ליום הראשון בכיתה א'.

ילקוטים, דובי פנדה מציצים וחד קרן - ב-גט. צילום: יח"צ

ילקוטים, דובי פנדה מציצים וחד קרן – ב-גט. צילום: יח"צ

בחברה אומרים שהם רואים בילדי העובדים חלק בלתי נפרד ממנה. או, כמו שמגדירה את זה ענבר פלטנר, מנהלת חוויית עובד ומיתוג מעסיק ב-גט, "עבורנו, החזרה של הילדים לבתי הספר היא אירוע מרגש, שחשוב לציין. החלטנו, כמיטב המסורת, להשקיע בילדים בכל הציוד הנדרש, על מנת שהם יוכלו לחזור ללימודים עם חיוך גדול".

דיילי ציפי לא הייתה בבתי הספר שלהם כדי לבדוק – בכל זאת, גם ליכולות שלה יש גבולות – אבל היא שמעה שאכן, על פניהם של ילדי גט נסכו חיוכים, שהפיגו במשהו את החששות הטבעיים ממעבר למקום חדש וגדול כמו בית ספר.

אמן

קבוצת ה-IT הגדולה והוותיקה מקיימת בכל שנה אירוע סיום חופשת קיץ במיוחד להורים ולילדיהם. השנה התקיים האירוע במוזיאון האדם והסביבה – על פי ההנחיות הכי מחמירות של הקורונה. בהתאם, חולקו שם מסיכות ממותגות עם לוגו החברה.

באמן בחרו ללמד את הילדים (על הסביבה) עוד לפני שהם נכנסים לכיתה א'. צילום: יח"צ

באמן בחרו ללמד את הילדים (על הסביבה) עוד לפני שהם נכנסים לכיתה א'. צילום: יח"צ

במהלך האירוע במוזיאון נהנו הילדים (וההורים) מהפעלות אינטראקטיביות שונות, שבהן הם למדו לא מעט על גוף האדם ועל יחסי הגומלין בינינו לבין הסביבה שבה אנחנו חיים. בתום הסיור הילדים קיבלו במתנה משקפות מיוחדות, שיסייעו להם לחקור את הסביבה וליישם חלק מהדברים שהם למדו במהלכו. אולי הם אלה שיפתרו את משבר האקלים…

ומה באשר להורים? ובכן, כל עובדי קבוצת אמן שילדיהם עולים השנה לכיתה א' קיבלו גיפט קארד למגוון רשתות ומותגים נבחרים.

ויסיטה (vcita)

בחברה, שמפתחת פלטפורמה לניהול עסקים קטנים, התכוננו לשנת הלימודים החדשה באופטימיות צבעונית. אנשי ויסיטה הכינו מארז אישי לכל אחד מהילדים של עובדיה, שכולל את כל הציוד הדרוש לשנת לימודים מוצלחת ופורייה. הערכה כוללת בקבוק מים, מרקרים, מדבקות, עפרונות, טושים, סרגל, מחקים, דפי ממו וממתקים ליום הראשון בבית הספר. מה שנקרא: התחלה של שנה טובה ומתוקה שבוע לפני ראש השנה. יש לציין שב-ויסיטה לא קיפחו את העובדים שאינם הורים – וזה צעד יפה – וחילקו את הערכות גם להם.ן, לטובת האחיינים.ות שלהם.ן או כל תלמיד.ה אחר שהם.ן בוחרים.ות.

המארז הזה נראה כל כך מזמין, עד כי דיילי ציפי ביקשה מ-ויסטה לקבל אחד, אף על פי שהיא לא עובדת החברה... צילום: יח"צ

המארז הזה נראה כל כך מזמין, עד כי דיילי ציפי ביקשה מ-ויסטה לקבל אחד, אף על פי שהיא לא עובדת החברה… צילום: יח"צ

הלה פרל, מנהלת קהילה ב-ויסיטה, אמרה ש-"מה שמייחד את המתנות שלנו זה שהן מתחשבות בילדים ובמשפחות. בכל פעם שאני מגיעה הביתה עם חבילה או ערכה מהעבודה, הילדים שלי קופצים בהתלהבות. הם כבר יודעים שלא משנה מה יש בפנים, זה בטוח יהיה כיף. מאוד נעים לעבוד בחברה שבה מפנקים את הילדים דרך ההורים, ושבה ההתחשבות הזו היא חלק בלתי נפרד מה-DNA הארגוני".

go ביטוח דיגיטלי

גם הכשרה חברה לביטוח, ש-go ביטוח דיגיטלי היא חלק ממנה, חגגה את תחילת שנת הלימודים באירוע מיוחד. עובדי החברה וילדיהם שעולים לכיתה א' הוזמנו להפנינג חגיגי במשרדי החברה, שם הם התפנקו בבר ממתקים מפנק, צפו בהופעה של ד"ר מולקולה, נהנו מארוחת צהרים טעימה ולבסוף קיבלו מתנה שימושית במיוחד, שתעזור להם להתחיל את השנה, בדרך הכי כיפית שאפשר: תיק גב איכותי, כולל קלמר, בקבוק שתייה וקופסת ארוחת צוהריים ממותגים. גם בהכשרה, האירוע התקיים בהתאם להנחיות והגבלות הקורונה.

(גם) בהכשרה וב-go ביטוח דיגיטלי מברכים את הילדים שעולים לכיתה א'. צילום: יח"צ

(גם) בהכשרה וב-go ביטוח דיגיטלי מברכים את הילדים שעולים לכיתה א'. צילום: יח"צ

יבה מרקוביץ', סמנכ"לית משאבי האנוש של חברת הביטוח, אמרה ש-"החלטנו להביע את תמיכתנו והערכתנו בעובדים באמצעות אירוע חגיגי ומחבר יחד עם הענקת שי מפנק מידי המנכ"ל של החברה. כל זאת על מנת להעלות חיוך על פני עובדינו וילדיהם".

אליין טכנולוגיות

חברת המכשור הרפואי לקחה את הילדים וההורים לסינמה סיטי, שם הם צפו בסרט וכמתבקש, התפנקו בפופקורן ובשתייה. בנוסף, כל ילד וילדה קיבל.ה מהחברה ארגז כלים לכיתה א', עם בקבוק, מחברת, עפרונות ועוד.

ארגז הכלים של אליין טכנולוגיות. צילום: יח"צ

ארגז הכלים של אליין טכנולוגיות. צילום: יח"צ

לדברי מיה גושן מזרחי, מנהלת CSR וחוויית עובד בחברה, ציינה בפני דיילי ציפי ש-"תחילת שנת הלימודים היא מאורע מרגש, במיוחד לילדים שעולים לכיתה א'. לכן, שמחנו להמשיך את מסורת חגיגת כיתה א' שלנו".

GeoEdge

אחרונה חביבה בסקירה הקצרה הזאת היא GeoEdge, שבימים כתיקונם עוסקת באבטחת מידע שנוגעת לפרסומות אונליין ובמובייל. גם שם נתנו מתנות לילדי העובדים שאמרו הבוקר "שלום כיתה א'": כל ילד קיבל ערכה עם מחברות, טושים, מחקים, עפרונות, מדבקות, תיק אוכל ועוד.

ב-GeoEdge הלכו על מארז בכל צבעי הקשת. צילום: יח"צ

ב-GeoEdge הלכו על מארז בכל צבעי הקשת. צילום: יח"צ

לדברי ג'ודי ינוביץ', סמנכ״לית משאבי האנוש של החברה, "אנחנו מתרגשים יחד עם ילדי העובדים שעולים לכיתה א וצ׳יפרנו, כמדי שנה, כל אחד ואחת מהם בערכת ציוד צבעונית לכבוד תחילת דרכם בבית הספר".

בכל החברות ביקשו לאחל הצלחה ושנת לימודים פורייה לתלמידים ולתלמידות, ולדיילי ציפי לא נותר אלא להצטרף לאיחולים אלה.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים