באה לבקר במאורת הנמר: אביגיל מיכלסון, קמא-טק

30/06/2021 17:08
אביגיל מיכלסון, מנהלת השיווק של קמא-טק. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיעה לבקר במאורת הנמר אביגיל מיכלסון, מנהלת השיווק של קמא-טק, וסיפרה על פעילות המיזם, שהוקם על ידי יזמים חרדים בשיתוף פעולה עם ראשי תעשיית ההיי-טק, כדי לאפשר קידום חרדים בהיי-טק הישראלי.

"בכל בוקר כשאני נכנסת למשרד אני מרגישה שזכיתי להיות שליחה, שליחת ציבור של אוכלוסייה מוכשרת מאוד, שלא קיבלה צ'אנס אמיתי להצליח ולהתפתח", סיפרה מיכלסון. "ואנחנו פה בשביל לגשר ולצלוח את תהליך ההכשרה, הסינון, ההשמה והמנטורינג של מועמדים ברמת TOP TALENT ארצי".

"הבשורה האמיתית", היא מדגישה, "היא הרמה המקצועית והאישיותית של הג'וניוריות שלנו. פיתחנו לאורך שנים, בשילוב עם חברות  ההיי-טק המובילות, מודל הכשרה וסינון מעמיק בתמיכה של הרבנים וראשי הקהילה החרדית, במהלך שמאפשר לנו לזקק ולהגיע לג'וניורית החרדית, שלולא נולדה בבית חרדי הייתה מסיימת בהצטיינות לימודים בכל מוסד אקדמי יוקרתי".

"בתקופה שבה יש קושי אמיתי בגיוס טאלנטים", היא מוסיפה, "יש לנו את היכולת לתת צ'אנס אמיתי ושוויוני להצליח ולהתפתח מקצועית, ובו זמנית לתת מענה מקצועי למעסיק. עשרות חברות ענק (כמו אפל, מיקרוסופט, אמזון, וכדומה) מגייסות דרכנו ומרוצות, וחוזרות שוב ושוב לגייס ולשכפל את ההצלחה!"

"לאחרונה נחשפתי לסיפור אישי של מועמדת ביום מיונים בחברת היי-טק ידועה", מספרת מיכלסון. "המועמדת שיתפה אותנו על הרקע המשפחתי שהיא מגיעה ממנו: בחורה חרדית בגיל 19, בת למשפחה המונה 10 ילדים. מצב סוציו-אקונומי נמוך.. היא לא צריכה צדקה, גם לא טובה מאף אחד. היא רק צריכה הזדמנות". נפוליאון בונפרטה אמר: 'יכולת היא שום דבר ללא הזדמנות'… אותה מועמדת צלחה בהצטיינות את יום המיונים והתקבלה למשרה נחשקת בשכר מעולה בזכות מי שהיא. קבלת התפקיד תשפיע על עתידה המשפחתי והכלכלי וכן השפעה ארוכת טווח על אחיה, חברותיה וכל סובביה לשאוף ליותר".

"בכל פעם אני נדהמת מחדש לראות את ההתפתחות המקצועית והאישיותיות של הג'וניוריות שלנו (בעבר) והסניוריות שלנו (בהווה) לאורך הזמן", אומרת מיכלסון בסיפוק. "התחושה הזו מטעינה את המצברים שוב ושוב להכיר מעסיקים חדשים וליצור שיתופי פעולה והשמה בחברות רבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים