אוברוולף מינתה את שחר סורק לסמנכ"ל השיווק החדש שלה

שחר סורק, סמנכ"ל השיווק של אוברוולף. צילום: יח"צ

חברת אוברוולף (Overwolf), המפתחת פלטפורמה ליצירת מודים ואפליקציות למשחקי מחשב, מינתה בחודש שעבר את שחר סורק להיות סמנכ"ל השיווק שלה. לפני המינוי הנוכחי שימש שחר כסמנכ"ל שיווק בחברת ספייס מאש (Spacemesh), ולפני כן מילא עוד מספר תפקידים בכירים. סורק מביא עימו ניסיון של למעלה מ-12 שנים בתעשיית הגיימינג והטכנולוגיה, במהלכן הקים וניהל חברות סטארט-אפ מובילות. אחת הבולטות שבהן היא חברת Seven Elements Studios, המתמחה בפיתוח משחקי אסטרטגיה מקוונים מרובי משתתפים – בה היה מייסד ומנכ"ל. בעברו היה שחר שחקן ומפיק בישראל ובהוליווד, ובנוסף היה חמש פעמים אלוף ישראל בטאקוונדו ומחזיק בדרגה של מאסטר. במהלך השנים האחרונות שימש סורק כיועץ לענייני אסטרטגיה, שיווק ומיתוג במספר חברות, וביניהן חברת אוברוולף – אותה ליווה בשנתיים האחרונות. עכשיו, עם הצטרפותו הרשמית לחברה, הוא מוביל את כל תחום השיווק, המיתוג ושיתופי הפעולה האסטרטגיים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים