קרן פיליפס ופיליפס ישראל יתרמו 18 יחידות אולטרסאונד לבתי חולים בארץ

תרומת מכשיר אולטרסאונד של פיליפס למרכז הרפואי בני ציון בחיפה. מימין: ארז שימקו, מנהל אדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי בני ציון; אבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל, וד"ר אוהד הוכמן, מנהל המרכז הרפואי בני ציון. צילום: דניאל בן נעים - Imagemaker

קרן פיליפס (Philips Foundation) – אשר משימתה היא לספק גישה לטיפול רפואי איכותי עבור קהילות מוחלשות באמצעות חדשנות – ופיליפס ישראל, הכריזו על אספקת 18 יחידות של מכשירי אולטרסאונד בנקודות הטיפול הראשוני בחולים, כאשר כל יחידה תסופק יחד עם טאבלט.

פתרונות האולטרסאונד יסופקו ל-13 בתי חולים בישראל, כדי לתמוך באבחון ולאפשר טיפול ישיר עבור חולי הקורונה. התרומה התאפשרה בזכות התמיכה של HealthIL, קהילת חדשנות ישראלית בתחום הבריאות, אשר הוקמה כדי לשנות את הבריאות באמצעות חדשנות. HealthIL היא יוזמה משותפת של משרד הכלכלה, המיזם הלאומי ישראל דיגיטלית והמכון הישראלי לחדשנות.

"קרן פיליפס ופיליפס רואות את הצורך לנקוט בפעולה ביחס למגיפה עולמית זו, תוך שימוש במומחיות ובפתרונות החדשניים של החברה, אשר עונים על צרכי הבריאות מסביב לעולם במטרה להתמודד עם ההשפעות של וירוס הקורונה", אמרה ד"ר אפרת שפר, נשיאת פיליפס ישראל. "אנחנו רוצים לחזק את המחויבות שלנו לתמוך במערכת הבריאות בישראל ועובדים איתה יד ביד, כדי לסייע לנהל את המשבר ולתמוך במטופלים הזקוקים לטיפול, הן באזורי המרכז והן באזורי הפריפריה".

פתרון האולטרסאונד התגלה כבעל ערך בהדמיה של רקמת הריאה ההיקפית, אשר מושפעת מדלקת ריאות ובעלת קשר ישיר לסיבוכים בריאות הנובעים מווירוס הקורונה. היות שמאמץ נשימתי יכול להוביל גם להפרעה בתפקודו התקין של הלב, החולים בווירוס הקורונה נמצאים בסיכון מוגבר לסיבוכים לבביים. בדיקת אולטרסאונד של הלב יכולה לסייע להעריך את ההשפעות האפשריות על תפקודי הלב, שעלולות לנבוע מהתקדמות המחלה. באמצעות ביצוע בדיקת הדמיה בחולי הקורונה במהלך הטיפול הראשוני, בין אם במחלקות המיון או במחלקת טיפול נמרץ, הרופאים יהיו מסוגלים לאבחן ולנטר את המטופלים מבלי להעביר אותם ברחבי בית החולים, ובכך, לסייע להפחית את הסיכון של העברת הנגיף למטופלים אחרים, או לצוות הרפואי.   

"אנו שמחים וגאים לקחת חלק בתרומה משמעותית זו של קרן פיליפס", אמרה יעל אופיר, מנכ"לית HealthIL. "מספר בתי חולים הדגישו בפנינו את הצורך הדחוף בקבלת סיוע, וזאת כחלק מהעבודה המשותפת של HealthIL, אשר מתמקדת באתגרים הייחודיים העומדים בפני ארגוני הבריאות בהתמודדותם עם הווירוס. אנו נרגשים מכך שכעת ניתן לספק את הפתרון המעולה של פיליפס לאלו אשר זקוקים לו".  

נכון להיום, בישראל יש למעלה מ-150,000 בני אדם אשר אובחנו כחולי קורונה מאז התפרצות המגפה, והעקומה מראה כי מדובר במגמה עולה. מאמצי קרן פיליפס צפויים לסייע לשפר את חייהם של 360,000 בני אדם ב-12 החודשים הקרובים. לפי עדותה, היום יותר מתמיד, קרן פיליפס שואפת לסייע לספק גישה לטיפול קריטי עבור אלו הזקוקים לו.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

תרומת מכשיר אולטרסאונד של פיליפס למרכז הרפואי בני ציון בחיפה. מימין: ארז שימקו, מנהל אדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי בני ציון; אבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל, וד"ר אוהד הוכמן, מנהל המרכז הרפואי בני ציון. צילום: דניאל בן נעים - Imagemaker

תרומת מכשיר אולטרסאונד של פיליפס למרכז הרפואי בני ציון בחיפה. מימין: ארז שימקו, מנהל אדמיניסטרטיבי במרכז הרפואי בני ציון; אבירם סושרד, מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל, וד"ר אוהד הוכמן, מנהל המרכז הרפואי בני ציון. צילום: דניאל בן נעים – Imagemaker

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים