יודעת חקלאית פיקחת, או: על יזמות נשית וחקלאות

מימין: עו"ד מיטל סבינסקי ממשרד עורכי הדין הולנד & נייט; ואיימי מילמן, נשיאת תאגיד Springboard. צילום: יח"צ

דיילי ציפי אוהבת לאכול, תומכת ביזמות נשית ובגלל היותה ציונית נלהבת, יש לה סימפטיה לחקלאות. לכן, היא שמחה לשמוע שמספר גופים – מישראל ומארצות הברית – הבינו ש-"יודע חלקאי פיקח והוא הנחיל זאת לצבא", כפתיחת השיר הורה היאחזות, בהחלט יכול להיות גם יודעת, חקלאית והנחילה.

פירמת העורכי דין הבינלאומית הולנד & נייט, בשיתוף סטארט-אפ ניישן סנטרל, grow.il, והקרנות גרין סויל וטרנדליינס, אירחו באחרונה מיט-אפ בנושא יזמות נשית בתחומי האג-טק והפוד-טק, כדי לאפשר את הזן לשבח ולהיטיב בהרכבה.

מי שהובילה את המיט-אפ המדובר, שהוא חלק מסדרה של מיט-אפים בתחומי יזמות צומחים (…) אלה, היא עו"ד מיטל סטבינסקי מהולנד & נייט, שהיא גם יו"רית משותפת של הפרקטיקה הישראלית, שמייעצת לחברות ישראליות המבקשות להיכנס או להרחיב פעילות בשוק האמריקני. מטרת סדרת המפגשים היא לספק הזדמנויות ליצירת קשרים לנשים בתחומים אלה ולהעצים אותן לקידום מקצועי.

מימין: עו"ד מיטל סבינסקי ממשרד עורכי הדין הולנד & נייט; ואיימי מילמן, נשיאת תאגיד Springboard. צילום: יח"צ

מימין: עו"ד מיטל סבינסקי ממשרד עורכי הדין הולנד & נייט; ואיימי מילמן, נשיאת תאגיד Springboard. צילום: יח"צ

במיט-אפ, שהתקיים במשרדי סטארט-אפ ניישן סנטרל, נכחו כ-140 איש. לאחר הנטוורקינג המסורתי באירועים מעין אלה, שמעו המשתתפים הרצאות בנושא יזמות נשית. בין הדוברים היה ניתן למצוא את: איימי מילמן, נשיאת תאגיד Springboard – רשת שמסייעת ומקדמת סטארט-אפים בהנהגת נשים; ענת הלגואה-סולומון, מייסדת שותפה ומנכ"לית Saturas; אורלי נויוירט-בריק ואפרת לידור-נילי, מייסדות ומנכ"ליות Weedout; צביקה אורון, שותף בקרן ויולה ונצ'רס; שי אלברנס, סמנכ"ל חדשנות ב-Mexichem; יפעת אורון, מנכ"לית לאומי טק; איילת קרסו, מייסדת ומנכ"לית Gene; וסטיב רוד, מנכ"ל טרנדליינס ישראל

הדוברים התייחסו לקושי הקיים לנשים בעולמות האגרי-טק והפוד-טק, ובכלל בעולם היזמות. הם, ובעיקר הן, שיתפו מהניסיון האישי שלהם, ואף נתנו טיפים והציעו שיטות עבודה ליזמית המתחילה, כדי לסייע להצלחתה.

כיסאות הפאנל, לפני שאוישו. צילום: יח"צ

כיסאות הפאנל, לפני שאוישו. צילום: יח"צ

עו"ד סטבינסקי אמרה כי "נשים היו בחוד החנית של החקלאות וחדשנות בטכנולוגיות המזון לפני עשרות שנים, בעת הקמת מדינת ישראל, אך תפקידי המפתח שמילאו פחתו בחלוף השנים. אנחנו יכולים לשנות זאת על ידי העצמת נשים רבות יותר להצליח בתעשייה חשובה זו, שצומחת במהירות וישראל היא מובילה עולמית בה. החלטנו ליזום את קיום המיט-אפים האלה על מנת לעזור לקהילת הנשים היזמיות בישראל".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים