קריית גת: משרד התמ"ת מקיים קורס טכנולוגי חינם למובטלים ולחד-הוריים

במסגרת הקורס, שפותח על ידי חברת סמארט בשיתוף עם חברת שיפור, יקבלו המשתתפים הכשרה לגבי SCOD, CRM, אופיס ומערכות ייעודיות מסוגים שונים ● החברות מבטיחות למצוא למסיימי הקורס תפקידים רלוונטים שונים במסגרתן או במסגרת חברות אחרות

האגף להכשרה ולפיתוח כוח אדם במחוז ירושלים של משרד התמ"ת מקיים בימים אלה קורס טכנולוגי שנועד לשפר את המיומנויות של מובטלים והורים ממשפחות חד-הוריות מאזור קריית גת. הקורס, הניתן בחינם, יאפשר לתלמידים לרכוש מקצוע שימושי בעולם הטכנולוגיה.

החברה האחראית על פיתוח הקורס היא סמארט (Smart) מקבוצת YANA, המתמחה בהדרכה והטמעה של טכנולוגיות מידע, בשיתוף עם חברת שיפור, המתמחה בשירותי הדרכה ובפיתוח משאבי אנוש. שתי החברות הודיעו, כי בתום הקורס יקלטו את המשתתפים בתפקידים רלוונטיים שונים, במסגרתן או במסגרת חברות אחרות.

הקורס מתקיים במרפ"ד (מרכז פדגוגי) בקריית גת, והוא מיועד לאו דווקא לבעלי רקע במחשבים ובטכנולוגיה. המשתתפים יקבלו במהלך הקורס הכשרה בעולמות ה-CRM ,SCOD, אופיס (Office) ומערכות ייעודיות מסוגים שונים. הקורס יאפשר למשתתפים לשמש כמדריכים או כמנהלי פרויקטים בתחומים טכנולוגיים שונים.

גדעון זקן, ממונה אזור ירושלים באגף להכשרה מקצועית במשרד התמ"ת, אמר, כי "הקורס מהווה 'סנונית ראשונה' במתכונת זו של קורסים שאותם נציע בעתיד לאוכלוסיות שונות, על מנת לסייע להם להשתלב בשוק העבודה בתפקידים משמעותיים".

אורית וינוגרד, סמנכ"ל הטמעת מערכות בסמארט, אמרה שהקורס נותן "אפשרות להעניק העצמה אישית ולהביא אנשים בעלי המון רצון ויכולות למצב שבו הם יכולים לממש את הפוטנציאל שלהם". לדבריה, "מה שהנחה אותנו בבניית הקורס היה השימוש בכלי הדרכה טכנולוגיים והיכולת להכשיר בעזרתם ציבור מסוגים שונים, גם כאלה שאין להם רקע בתחום. השילוב בין למידה אפקטיבית ופיתוח כישורים בין-אישיים, כישורי עבודה והדרכה, מאפשר יצירת שינוי משמעותי עבור המשתתפים במסגרת זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים