באו לבקר במאורת הנמר: רוני ניר ושרון דיין, אסנס

24/10/2017 12:07
באו לבקר במאורת הנמר: רוני ניר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אסנס, המנהל את חטיבות האינטרנט של הדברים, המשרד החכם והבית החכם בחברה, ושרון דיין, מנהלת התקשורת השיווקית שלה. צילום: פלי הנמר

רוני ניר, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אסנס (Essence), המנהל את חטיבות האינטרנט של הדברים, המשרד החכם והבית החכם בחברה, ושרון דיין, מנהלת התקשורת השיווקית שלה, ביקרו באחרונה במאורת הנמר. הביקור הפך מהר מאוד למפגש נוסטלגי, שבו העלינו זיכרונות על שכנות מהי (במפגש התברר שדיין ואני היינו שכנים טובים) וגלש לציטוטים שזכר ניר מהמפגשים הקודמים, שהוא לקח איתו הלאה, ואת חלקם אף שכלל.

אסנס היא חברה פרטית, בבעלות ד״ר חיים אמיר, שקיימת 23 שנים. היא מכרה עד היום כ-25 מיליון מוצרים, ומעסיקה 300 עובדים במטה שלה באזור ההיי-טק של הרצליה ועוד כ-600 עובדי ייצור. לחברה יש משרדים גם בספרד, ארצות הברית וסין.

ניר ודיין סיפרו לי שהפלטפורמות של אסנס, שעושות שימוש בחדשנות וביכולות הטמונות בתחום האינטרנט של הדברים, נמכרות במודל B2B ומשפרות את חוויית הלקוח הסופי. החברה מספקת פתרון מלא, מקצה לקצה, שכולל את כל המרכיבים המאפשרים לספקי השירותים השונים להיכנס לשווקים חדשים ולהגדיל את הכנסותיהם. השימוש בארכיטקטורה מבוססת ענן ובאפליקציות מובייל מקל על הצרכן הסופי בשימוש בפתרונות שמציעה החברה ולבצע חיבור נכון לפתרון הספציפי עבורו, אמרו השניים. מהצד השני, הם ציינו, ספקי השירות יכולים להציע ללקוחותיהם שירותים בעלי ערך ושירותים שיועילו להם (Predictive maintenance).

אסנס החלה את פעילותה בתחום האבטחה החכמה וכאמור, עד היום הטמיעה כ-25 מיליון מערכות ברחבי העולם, אמרו ניר ודיין. משם קצרה הדרך לתחום פעילות נוסף – הבית החכם, ולאחריו המשרד החכם. ההתפתחות הטבעית הבאה, שנולדה כמענה לבעיות בשטח ולצרכי השוק, הייתה פיתוח כחול לבן של טכנולוגיות ופתרונות לחיים עצמאיים של בני הגיל השלישי – בביתם.

הגישה של אסנס, סיפרו השניים, היא די פשוטה: לקחת את הטכנולוגיה החדשנית ביותר ולרתום אותה כמענה לצרכים קיימים של משתמשים בתחומי חיים שונים. ״באסנס מאמינים בבניית עתיד שבו הטכנולוגיה היא הרחבה חלקה ושקופה של חייהם של אנשים״, אמר ניר. ״הטכנולוגיות החיבוריות, של 360 מעלות, שמאפשר האינטרנט של הדברים, בשילוב חדשנות, פתרונות ומוצרים איכותיים ואמינים נועדו להעצים את המודלים העסקיים של השותפים והלקוחות של החברה״.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים