נא להכיר: פלי הנמר

חשבתם שאתם יודעים הכול על מנהלים? תכירו את פלי הנמר, שהופך כל פגישה עסקית לחווייתית במיוחד ● איך הכול התחיל ומהי תורת הנמר?

פלי הנמר במאורה. צילום: מתוך הכתבה

מי שמגיע למשרדי אנשים ומחשבים בבית הוורד בגבעתיים, ובפרט למאורת הנמר, ייתקל שם במנהל לא שגרתי ומעניין במיוחד – פלי הנמר. בין אם מדובר בביקור חברי או במשא ומתן עסקי, הנמר יראה לאורחיו את הטבעות המנומרות שעל ידיו, כמו גם את שלל הציורים ואלפי הדמויות של הנמרים שמעטרות את קירות המשרדים. אלה הגיעו מאוספים שונים, שחלקם נקנו במהלך ביקוריו של הנמר ברחבי העולם.

גם אנשי ערוץ 10 נשבו באחרונה בקסמיו, כינסו בכירים בתעשיית ההיי-טק וצילמו כתבה אודות האיש המיוחד, ששודרה במהדורת החדשות המרכזית של ערב ראש השנה. בכתבה ניתן לראות את המאורה של הנמר, ששמו המקורי הוא ישראל פלד, על שלל דמויות הנמרים שנמצאות בה, ומסופר על ספר הנמר – המדריך לחיים שכתב פלי.

חלק מהדמויות באוסף של הנמר. צילום: מתוך הכתבה

חלק מהדמויות באוסף של הנמר. צילום: מתוך הכתבה

הדמות הנמרית נולדה לפני כשלושה עשורים, לאחר שהיה מנהל שיווק ביבמ (IBM) והתבקש להרצות בפני אנשי שיווק. "כל אחד בוחר אם להיות ג'ירפה, זברה או נמר", הוא אומר. "זאת דרך חיים". מדוע נמר? אלה ראשי תיבות של "נמרץ, מתמיד, רעיונר", הוא מציין. "נמר משדר לאנשים שעדיף להיות איתו ובצד שלו. אתה היזם, אתה הנמר, תחייך – יחייכו אליך".

לצד הנמר – האדם – יש גם נמר על שמו של פלי בספארי, אותו קנתה לו רעייתו, דליה פלד, הקוסמת, לפני 10 שנים. הקוסמת מכהנת כמנכ"לית החברה בעוד הנמר הוא, כבאופיו, היזם והמנהיג.

לסיכום אומר הנמר: "אני עושה את מה שאני אוהב ומעט מאוד אנשים עושים את זה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים