בא לבקר במאורת הנמר: טל וייסר, מנכ"ל Qlik ישראל

03/04/2016 11:18
בא לבקר במאורת הנמר: טל וייסר, מנכ"ל Qlik ישראל

באחרונה אירחתי במאורת הנמר את טל וייסר, מנכ"ל Qlik ישראל. השיחה שלנו נסבה סביב מהפכה משמעותית שמתקיימת בימים אלה בעולמות ה-BI – מהפכת הפלטפורמה האנליטית. וייסר ציין כי 2016 תהיה שנת המפנה בעולמות אלה.

הוא הסביר שלא מדובר עוד בכלים ובפתרונות מקומיים, אלא באוסף של כלים ויכולות שמתבססים על טכנולוגיה מתקדמת, ממשק משתמש מודרני ומענה לצרכים עדכניים בעולם שבו הטלפון הנייד הופך להיות אחד המרכיבים המרכזיים בתהליך קבלת ההחלטות.

לדבריו, המשמעות העסקית והטכנית, והעובדה שחברות רבות בארץ ובעולם משקיעות כיום מאמץ רב בלהפוך את הררי המידע שלהן למשהו נגיש, זמין וקריא לכל משתמש עסקי או אנליסט, מייצרת שוק שלם של חברות שעוסקות בנושא. הן משלבות את הפתרון של Qlik כחלק אינטגרלי ממרכיב של פתרון OEM, אם כחלק מ-ממשק המשתמש הווב שלהן או בתוכנות שולחן העבודה. לא מעט חברות שילבו את כל המנוע האסוציאטיבי בצורה מלאה בתוך הפתרון שלהן.

"ללא ספק, אנחנו רואים בשנים הקרובות מגמה הולכת וגדלה של חברות שכחלק מפתרון אינטרנט של הדברים ישלבו את הפתרון שלQlik  על מנת לתת מענה מלא לצרכים משתנים של ניתוח נתונים", אמר.

QlikView ישראל, שנתח השוק שלה עומד על כרבע, היא כיום גורם מרכזי בהשמת פלפטפורמת ה-BI של Qlik. וייסר סיפר כי רק באחרונה נבחר גם המנוע האנליטי (Portrait Miner) המשולב בפתרון ה-Bi-Havior של QlikView Israel  לאחד משלושת הכלים המובילים בעולם בתחום האנליטיקה.

פתרון זה אף נבחר להיות אחד משלושת הפתרונות שיוצגו במסגרת כנס השותפים והלקוחות השנתי של Qlik, שיתקיים בחודש מאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים