עובדי סייבר ארק צובעים ציור ענק למען הילדים האוטיסטים

לקראת מבצע ההתרמה השנתי של אלו"ט והעמותה לילדים בסיכון התייצבו עובדי החברה למיזם של קיר צביעה ענק שעליו ציורים פרי יצירתם של אמנים אוטיסטים, אשר "רוקנו" מצבע, כדי לאפשר למבקרים להשתתף עד שתתקבל תמונה מושלמת וססגונית

סייבר ארק למען הילדים האוטיסטים. צילום: שלומי מזרחי

במחווה למען הילדים האוטיסטים בישראל, ולקראת יום ההתרמה לאלו"ט, האגודה הלאומית לילדים אוטיסטים, והעמותה לילדים בסיכון, התייצבו עובדי סייבר ארק, בין הראשונים למיזם של קיר צביעה ענק בקניון הגדול פתח תקווה. על הקיר היו ציורים מרהיבים פרי יצירתם של אמנים אוטיסטים, אשר "רוקנו" מצבע, כדי לאפשר למבקרים בקניון להשתתף בצביעת התמונות בשלל צבעים עד שתתקבל תמונה מושלמת, מרהיבה וססגונית.

עובדי החברה הנמרצים היו החלוצים לצבוע את הקיר, יחד עם ליהיא לפיד, ומנכ"ל הקניון הגדול ניר ברקן, וממש התאפקו שלא לצבוע את כל הקיר, כדי להשאיר מקום למאות שבאו אחריהם – ילדים ומבוגרים שעברו בקניון, כך שעד שעות הערב התמלאו כל הציורים בצבע ובחתימות של אנשים רבים. כל משתתף צבע חלק מאחד הציורים של האמנים האוטיסטים עדי שוורץ, ערבה זייגרמן ודרור מישורי, חתם עליו אישית, צילם והעלה לרשתות החברתיות, על מנת לסייע בהפצת המסר.

הרעיון במיזם הוא, שישנם אנשים בכל מיני צבעים, ולכל אחד הצבע המיוחד והיפה שלו. המשתתפים בצביעה יכולים להכיר דרך הציור את נקודת מבטם המיוחדת של האוטיסטים, שלוקים ביכולת לתקשר, וחושפים דרך הציור את מה שאינם מביעים במילים.

להצלחת הפרויקט תרמו גופים שונים שהצטרפו עם המון רצון טוב, בהם: ארגונית שהקימה את הקירות בקניונים, קריולה אילנית צעצועים, שתרמה ערכות צבעים לחלוקה לילדים, הבלון הפורח באר שבע, Share, מכללת ACC, משרד הפרסום דרורי שלומי, וקנווס יבוא ושיווק חמרי ציור.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים