ציפי בסימן חינוך – חלק ב'

מימין: אורי בן ארי, מייסד קרן אתנה; עמרם מצנע, לשעבר יו"ר ועדת החינוך של הכנסת; ורעייתו, עליזה

מאות משתתפים התכנסו באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב לכנס Edutech 2015, שעסק בחידושים בכל הנוגע לממשק שבין חינוך וטכנולוגיה ושהופק על ידי אנשים ומחשבים. המשתתפים שמעו הרצאות מעניינות מפי בכירים ומומחים בתחום מקרן אתנה, שיזמה את הכנס, ממשרד החינוך ומחברות שונות. לצד האירוע הציגו חברות את מרכולתן ואת הפתרונות שלהן בתחום.

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.


מפעיל רשמה נוכחות בולטת בכנס, עם שטח תצוגה רחב שבו הציגה את שלל המוצרים והפתרונות שלה לתחום החינוך ולכיתה הווירטואלית, כולל את פתרונות תלת מימד ששוק החינוך מתחיל להתעניין בהם.


ASUS, יצרנית המחשבים האישיים והטאבלטים, המוכרים במיוחד בזכות העיצוב המרהיב שלהם, מחזקת את אחיזתה בשוק החינוך הישראלי. בביתן התצוגה של החברה בכנס ניתן היה להתרשם ולקבל פרטים על הפתרונות שלה לעולם החינוך.


קופיטק פעילה בשוק הארגוני ומציעה שירותים ופתרונות לייעול מערך הצילום וההדפסה במגזרים שונים, כאשר המטרות הן חיסכון בהוצאות והגדלת התפוקה – דברים להם נדרש גם עולם החינוך. בתערוכה הציגו אנשי החברה את הפתרונות של החברות הבינלאומיות שהיא מייצגת.


מפגש של מנהיגים בתחום החינוך. מימין: אורי בן ארי, נשיא ומייסד קרן אתנה, יוזמת פרויקט מחשב לכל מורה; עמרם מצנע, לשעבר יו"ר ועדת החינוך של הכנסת, ראש מועצת ירוחם וראש עיריית חיפה; וד"ר עופר רימון, מנמ"ר וראש מינהל הטכנולוגיה במשרד החינוך.


מימין: אורי בן ארי, עמרם מצנע ורעייתו, עליזה.


יעקב שורי
, מנכ"ל בנק מסד, הממצב את עצמו כבנק של המורים, יחד עם צוות הבנק בתערוכה. הבנק מציע הטבות ותוכניות מיוחדות לאנשי מערכת החינוך. שורי הוא גם שותף נאמן ותומך בפרויקט מחשב לכל מורה.


בראש הבכירים שמשרד החינוך שיגר לכנס הייתה מיכל כהן, מנכ"לית המשרד. לצידה בתמונה עופר רימון, המנמ"ר וראש מינהל הטכנולוגיה של המשרד.

לחלק א' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים