באו לבקר במאורת הנמר: נפתלי אברהם, מנכ"ל עמותת טק-קריירה, וצורי חורין, יו"ר העמותה

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - צורי חורין, יו"ר עמותת טק קריירה, ונפתלי אברהם, מנכ"ל העמותה

נפתלי אברהם, שמונה באחרונה למנכ"ל עמותת טק-קריירה, וצורי חורין, יו"ר העמותה, הגיעו באחרונה למאורה, על מנת לספר לנמר על הפעילויות המבורכות שהתנועה עושה על מנת להעניק הזדמנות שווה לצעירים מהקהילה האתיופית, בוגרי שירות צבאי מלא, להשתלבות בשוק העבודה. היא עושה זאת באמצעות הכשרתם במקצועות המחשב, שמתקיימת בתנאי פנימייה, ובסיומה סיוע במציאת מקומות עבודה מתאימים.

בתחילה שטח אברהם בפני הנמר את סיפור החיים שלו, שמשמש מקור השראה ודוגמה לניצחון האמונה והנחישות על אתגרים יוצאי דופן. הוא עלה לישראל לבדו בגיל 14 דרך סודן, לאחר מסע ארוך ומפרך שכלל מאבק הישרדות פיזי. למרות חבלי הקליטה שחווה בארץ וכנגד כל הסיכויים, סיים את לימודיו בפקולטה להנדסת מכונות של הטכניון, התגייס לחיל האוויר ושירת כקצין בתפקידי פיקוד שונים במשך כ-20 שנים.

טק–קריירה הכשירה עד היום מעל 500 בוגרים, מתוכם כ-350 השתלבו בתפקידים בחברות כמו ConDoIt, אמדוקס, קומברס, HP, בינת ו-NICE. בימים אלה בוחנת העמותה, בשיתוף עם מספר חברות בשוק, פתיחת קורסי הכשרות בתחומי COBOL, בדיקות למובייל, ג'אווה (JAVA) ועוד. בנוסף, נבחנת הרחבת הפעילות לאזורי פריפריה.

באו לבקר במאורת הנמר: מימין - צורי חורין, יו"ר עמותת טק קריירה, ונפתלי אברהם, מנכ"ל העמותה

באו לבקר במאורת הנמר: מימין – צורי חורין, יו"ר עמותת טק-קריירה, ונפתלי אברהם, מנכ"ל העמותה

"אני מתכוון להגדיל באופן משמעותי את מספר המשתתפים בתוכניות ההכשרה ואת שיעור הבוגרים הנקלטים לעבודה בתחום המחשוב", אמר נפתלי. "בכדי להצליח במשימה נדרש שיתוף פעולה וסיוע של החברות שמוכרות פתרונות מחשוב ושל המשתמשים – ארגוני המחשוב בחברות העסקיות. אשמח להיפגש ולבחון כל רעיון. אני קורא לכולם להירתם לפעילות חשובה זו לטובת חברה ישראלית שוויונית וטובה יותר".

חורין היה מעורב בשנים האחרונות בפעילות עם הקהילה האתיופית במסגרת עמותת עולים ביחד. לדבריו, "טק-קריירה נותנת לצעירי הקהילה האתיופית הזדמנות חד פעמית לפתח קריירה תעסוקתית משמעותית ולקבל הזדמנות שווה להתפתחות אישית ומקצועית".

ובנימה אישית… נחישותו ומחויבותו של אברהם להצלחה, יחד עם אופיו העניו ולקיחת האחריות על גורלו, הופכות אותו לאחד הנמרים הבולטים בשבט הנמרים הישראלי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים