EntryPoint השיקה שיתוף פעולה עם HP

מימין: גולן אשטן, סמנכ"ל מכירות ושיווק ב-EntryPoint; אליש סובוטקה, מנהל ניתוח נתונים באזור IMEA ב-HP-Autonomy; פול יגר, מנהל מכירות אזורי ב-HP-Autonomy; אוהד פטל, יו"ר EntryPoint; וטל גרנות מנכ"ל EntryPoint

באחרונה בחרה HP ב-EntryPoint כשותף עסקי בישראל לתחום ה-Big Data. החברה ערכה מפגש לקוחות להשקת שיתוף הפעולה, במסגרתו תקדם EntryPoint ותטמיע את מערכת ה-HP Autonomy לניתוח מידע בחברות אנטרפרייז מקומיות. המערכת מאפשרת את ניהול הידע בתוך הארגון ומחוצה לו, ומתמחה בניתוח של מידע מובנה ולא מובנה, כגון רשתות חברתיות, פורומים וכלי תקשורת. למפגש הגיע מחו"ל אליש סובוטקה, מנהל ניתוח נתונים באזור IMEA ב-HP-Autonomy, שהציג את מהות הפתרון בליווי סיפורי לקוח מרחבי העולם. עוד השתתפו בו לקוחות נבחרים, ביניהם מ-Audiocods, הארץ, רשת, פרטנר ו-012.

גדיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

מימין: גולן אשטן, סמנכ"ל מכירות ושיווק ב-EntryPoint; אליש סובוטקה, מנהל ניתוח נתונים באזור IMEA ב-HP-Autonomy; פול יגר, מנהל מכירות אזורי ב-HP-Autonomy; אוהד פטל, יו"ר EntryPoint; וטל גרנות מנכ"ל EntryPoint

מימין: גולן אשטן, סמנכ"ל מכירות ושיווק ב-EntryPoint; אליש סובוטקה, מנהל ניתוח נתונים באזור IMEA ב-HP-Autonomy; פול יגר, מנהל מכירות אזורי ב-HP-Autonomy; אוהד פטל, יו"ר EntryPoint; וטל גרנות, מנכ"לית EntryPoint

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים