באו לבקר במאורת הנמר

רונית לפידור בלו, המנכ"לית החדשה של מיה מחשבים, נציגת ענקית התוכנה האנליטית סאס (SAS) בישראל, ערכה במאורת הנמר ביקור אנליטי-ידידותי בליווי מוטי סדובסקי, מנהל המכירות למגזר הבטחוני, ובועז ארד, מנהל התקשורת השיווקית של החברה.

ממרומי הקומה ה-24 ניתן היה לא רק לראות רחוק, אלא גם לסקור היסטוריה של כ-30 שנות עבודה משותפת, שבהן מובילה מיה מחשבים את שוק האנליטיקה העסקית בישראל ואת החידושים פורצי הדרך מבית סאס.

בין הכלים החדשים שנסקרו היו כלי הניתוח הוויזואלי SAS Visual Analytics, יכולות אנליטיות בניתוח טקסטים, טיפול ב-Big Data, ניהול קמפיינים, אופטימיזצית ביצועים ופתרון אנליטי לאיומי סייבר.

בראיון לאנשים ומחשבים ציינה לפידור בלו, מוותיקות מיה מחשבים, המלווה את החברה מזה 20 שנה, כי "אנו רואים כיצד ניתוח צופה פני עתיד הפך מחזון למציאות ארגונית הממומשת במקומות רבים, ונמשיך להוביל, יחד עם סאס, את השוק העולמי והישראלי, תוך הענקת הערך הגבוה ביותר ללקוחותינו ולשותפינו העסקיים".

נצפו במאורת הנמר. מימין: רונית לפידור-בלו, חדשה בתפקיד מנכ"לית מיה מחשבים ו-ותיקה בחברה, 20 שנה, מוטי סדובסקי (חצי מוטי במשקל הפיזי, הסגולי נשאר גבוה), ובועז ארד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים