סלע זכתה בפרס השותף המצטיין של מיקרוסופט

הפרס ניתן בקטגוריית האזרחות למופת ותגובה הומניטרית, בעקבות תוכנית שנועדה לעודד נערות חסרות בית בסיכון גבוה שנמצאות בהריון להגיע לפגישות טרום לידה, ולסייע להן באמצעות טכנולוגיות של הענקית מרדמונד

סלע עשתה זאת שוב: לאחר שתי זכיות בשנים קודמות, קיבלה החברה בכנס השותפים העולמי של מיקרוסופט (Microsoft) את פרס השותף המצטיין בעולם בקטגוריית האזרחות למופת ותגובה הומניטרית לשנת 2014. דרך הסניף הקנדי שלה, זכתה סלע מבין שותפי מיקרוסופט בעולם להוכחת מצוינות בחדשנות ויישום של פתרונות ללקוח המבוססים על הטכנולוגיה של הענקית מרדמונד.

מדובר באפליקציית התינוק שלי ואני, שמורכבת מתיק בריאות אלקטרוני הכולל דרכון, סדרה של "תמריצים" שמפורסמים וניתנים בכל ביקור במרפאה, טיפול מקיף ושיתוף פעולה עם גופים קהילתיים למען צירוף נשים ל-"מסלול מהיר" לטיפול. מטרות התוכנית שמאחורי האפליקציה הן לשפר את בריאות האם והילד על ידי עידוד נערות הרות בגיל העשרה, חסרות בית ובסיכון גבוה, להשתתף בפגישות טרום לידה באופן סדיר ולקדם את התקשורת ותיאום הטיפולים בה. כל זאת, על ידי קבלה בחינם של מכשיר מבוסס חלונות פון (Windows Phone), שהאפליקציה מותקנת עליו.

ערן ברלב, מנהל סניף סלע בקנדה, אמר כי "אנחנו גאים מאוד לקבל את הפרס על העבודה הקשה של הצוותים שלנו בקנדה ובישראל בבניית האפליקציה של בית החולים סיינט מייקל בטורונטו. יש לנו היסטוריה של השקעה בקהילה ועבודה המבוססת על צדקה, ומדי שנה אנחנו מתעדפים פרויקט מסוים שמאפשר לנו להשתמש בטכנולוגיות חדישות כדי לבנות קהילות טובות יותר ולשרת אנשים בסיכון גבוה".

מריסה סיסרו ואמנדה היגנל, מפתחות התינוק שלי ואני, ציינו כי "התוכנית נוצרה בתגובה לצורך בטיפול בנשים צעירות חסרות בית עם אורח חיים בסיכון גבוה שנמצאות בתקופת הריון. הוכח שטיפול טרום לידה משפר את בריאות האם והתינוקץ עם זאת, חסמים ומכשולים רבים הופכים את הטיפול המקיף באוכלוסיה זו קשה ביותר. 'התינוק שלי ואני' מנסה להתמודד עם כמה מהחסמים האלה על ידי הגדלת גישה לא רק לטיפול טרום לידה, אלא גם לשירותים בקהילה".

מסלע נמסר כי השפעת התוכנית בקרב נשים צעירות חסרות בית בטורונטו הייתה מעבר למצופה: 94% מהנשים שהשתתפו בתוכנית ילדו תינוק בריא בתאריך המשוער, בהשוואה לממוצע הלאומי הקנדי, שעומד על 85%; שיעור הילודה המוקדמת בקרב משתתפות התוכנית היה נמוך מזה הכלל קנדי; 88% מהיולדות בבית החולים סיינט מייקל בטורונטו השתמשו בתוכנית זו במהלך הריונן; 57% מהמשתתפות היו נערות מתחת לגיל 20; יותר ממחצית המשתתפות הגיעו לבין 9 ל-15 פגישות במרפאה. רובן הצטרפו לתוכנית רק בחודש הרביעי להריונן; ו-90% מהן ילדו תינוק בריא במשקל של לפחות 2.5 קילו.

בימים אלה בוחנת סלע את הרחבת השירות לבתי חולים נוספים בעולם.

מימין: ישי רם, סמנכ"ל גלובלי של סלע; סטיה נדלה, מנכ"ל מיקרוסופט העולמית; וערן ברלב, מנהל סניף סלע קנדה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים