מיה מחשבים ואוניברסיטת תל אביב העניקו תעודות הסמכה למתכנתי SAS

מיה מחשבים ואוניברסיטת תל אביב העניקו לפני ימים אחדים תעודות הסמכה לבוגרי המחזור הראשון של מתכנתי סאס (SAS) ואנליסטים מבית הספר למדעי המתמטיקה. שיתוף הפעולה, שהחל לפני שנה, הוביל לאירוע של חלוקת התעודות ל-20 בוגרים שעברו בהצלחה את המבחנים ודרישות ההכשרה. קובי ביטר, מנכ"ל מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, ופרופ' דוד שטיינברג, ראש בית הספר, העניקו את התעודות לבוגרים.

פרופ' שטיינברג אמר כי "הסטטיסטיקה עומדת על שלוש רגליים: האחת היא הסטטיסטיקה עצמה, השנייה היא הבסיס המתמטי והשלישית היא הבסיס החישובי וכלי החישוב שבהם אנחנו משתמשים על מנת לבצע חישובים סטטיסטיים ולעבוד עם נתונים".

ביטר אמר לבוגרים: "בחרתם את המקצוע הנכון. נתונים קיימים בכל מקום, החל מהמשחקים שאתם משחקים בטלפונים החכמים, הודעות ה-SMS שאתם שולחים והמשך בפייסבוק (Facebook), בקניות ובכל פעולה המגובה בניטור ומערכות מידע. אנחנו יוצרים כמויות נתונים אדירות ומרוב עצים כבר לא רואים את היער. בכדי לראות את הדברים אנחנו זקוקים למערכות אנליטיות". לדבריו, "מיה מחשבים ו-SAS רואות בסטודנטים את העתיד של מדינת ישראל, וגאות לקחת חלק בתהליך הקניית הכלים שיאפשרו לשפר את יכולותיהם המקצועיות ואת איכות ורמת החיים בישראל".

דיילי ציפי צפתה ונצפתה, וחזרה עם תמונות.

קובי ביטר, מנכ"ל מיה מחשבים, מרצה בפני בוגרי הקורס

קובי ביטר ופרופ דוד שטיינברג מעניקים תעודות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים