Zoll איתמר משדרגת את מערך הגיבוי שלה לפתרון קומוולט

שלב א' בפרויקט – מערך גיבוי ה- Ofiice365 וה-ERP - החל בנובמבר, וחלקו השני - גיבוי דיינמיקס - מבוצע בימים אלו וצפוי להסתיים בסוף אפריל-תחילת מאי ● היקף הפרויקט לא נמסר, אך הוא מוערך במאות אלפי שקלים

עומר סובג, מנמ"ר גלובלי של Zoll איתמר.

Zoll איתמר – הנמנית על תאגיד ZOLL Medical – משלימה בימים אלו פרויקט רחב היקף לשדרוג מערך הגיבוי והתאוששות מאסון (DR) באמצעות פלטפורמת הגנת הנתונים, הגיבוי והתאוששות מאסון של קומוולט (Commvault).

מערך הגיבוי של קומוולט ישמש להגנה על הנתונים והיישומים בתשתית ה-IT המקומית של החברה ובענן. את הפרויקט ביצעה חברת ווי אנקור (We-Ankor) מקבוצת חילן.

פלטפורמת הגנת הנתונים של קומוולט משמשת לגיבוי ושחזור בזמן אסון של מערכת ה-ERP, מערכת קשרי הלקוחות ומערכת ה-MRP לניהול רצפת הייצור, הפועלים בין כותלי הארגון, וכן לגיבוי ושחזור נתוני ה-Office 365 בענן. בימים אלו מתחילה החברה להרחיב את הפתרון למערכות התוכנה כשירות, Microsoft Dynamics וה-Sharepoint.

בדיקות ביתיות לאבחון דום נשימה בשינה

איתמר מדיקל, הנמנית על תאגיד ZOLL Medical, הוקמה בישראל בשנת 1997 והיא חלוצה בתחום זיהוי וניתור בעיות שינה. החברה פיתחה את מכשיר המדידה החד פעמי והמתכלה WatchPAT®, המאפשר למטופל לבצע בדיקות ביתיות לאבחון דום נשימה בשינה ושולח את התוצאות דרך אפליקציה. החברה משווקת את מוצריה לבתי חולים ומרפאות ברחבי העולם. בחברה מועסקים כ-300 עובדים. איתמר מדיקל נמכרה לתאגיד ZOLL Medical בסוף שנת 2021.

בטרם ביצוע הפרוייקט פעלו בחברה שלושה פתרונות גיבוי שונים, ללא כל קשר בין אחד לשני. הניהול של מערכות הגיבוי היה מורכב ודרש משאבים רבים.

לדברי עומר סובג, מנמ"ר גלובלי של Zoll איתמר, "החברה עובדת כיום במודל היברידי המשלב יישומים הפועלים בענן ויישומים הפועלים בין כותלי הארגון. יש לנו היום עם קומוולט מערכת אחת קלה לשימוש, עם ממשק ניהול מרכזי אחיד, פונקציות רבות ומגוונות ומערכת דו"חות מתקדמת ושימושית".

סובג הוסיף והדגיש: "מערכת גיבוי טובה נמדדת ביכולת שלה לשחזר נתונים במהירות הרבה ביותר בעת אסון, ואת זה קומוולט מעניקה בצורה מיטבית".

"להגן על הנתונים ולגבותם בפלטפורמה אחת ובממשק משתמש אחד"

נגה סהר מנהלת לקוחות Commercial בקומוולט ישראל: "Zoll איתמר ביצעה שינוי מקצה לקצה של מערך הגיבוי והגנת הנתונים שלה, ועברה למערכת אחת אחודה לגיבוי כלל היישומים והנתונים. קומוולט מספקת כיום ללקוחותיה יתרון ברור על מתחרותיה, המאפשר להם להגן על הנתונים ולגבותם באמצעות פלטפורמה אחת ובממשק משתמש אחד, בין אם הם בין כותלי הארגון ובין אם הם בענן, יחד עם תכונות נוספות של פונקציות מרובות, ממשק ניהול מרכזי ופשוט ומערכת דו"חות מתקדמת".

לדברי איתן בר-לב, מנהל מכירות ב-ווי אנקור: "כאשר עומר סובג הציג את הצרכים של חברת Zoll איתמר להגן על המידע במערכת גיבוי/שחזור היברידית' אשר נותנת מגוון רחב של פתרונות, המלצתי לבחון את קומוולט/ המערכת היא מערכת פתרון רחב' הכולל התייחסות מלאה בהיבט גיבוי/שחזור למידע הקיים ב-ON-PREMIS או בעננים השונים/ המערכת מספקת הגנה מוצפנת על המידע ומגינה בצורה יוצאת דופן מפני נוזקות, רוגלות וכמובן וירוס כופר.

קומוולט היא מערכת מנוהלת מקצה לקצה ומכיון שהלקוח מנהל את המידע בצורה היברידית והמידע מבוזר בכל מיני מוקדי מידע ויש כמובן פוטנציאל גידול, ברור היה שחייבים לספק לארגון פלטפורמה רחבה שמסוגלת לתת פתרון גיבוי/שחזור לכל סוגי המידע ובכל תרחיש אפשרי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים