מיהם המנמ"רים הראויים להוקרה ולשבח?

הם הובילו את המצוינות הדיגיטלית בארגונים שלהם וביצעו פרויקטים מורכבים בתקופה משברית ● על כן, הם קיבלו אותות הוקרה בטקס מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, שהתקיים השבוע

והזוכים הם... אילוסטרציה: BigStock

30 מנמ"רים קיבלו השבוע אותות הצטיינות על פועלם המחשובי בארגונים שלהם ב-2020. האותות ניתנו להם במסגרת IT Awards 2021 – תחרות מצטייני המחשוב לשנת 2020 של אנשים ומחשבים. טקס הענקת הפרסים נערך באולם האירועים East בתל אביב ושודר אונליין. הנחו אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ונטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק, הכנסים והאירועים של הקבוצה.

בראש ועדת האיתור של המתמודדים על התואר עמד פרופ' גדי אריאב מהפקולטה לניהול על שם קולר באוניברסיטת תל אביב. לצדו השתתפו חברי הוועדה דן תל ניר, לשעבר מנמ"ר נחל שורק; איריס נחשוני, מנמ"רית אורמת; איריס שיפרין, מנמ"רית סונול; אודליה לבנון, מנכ"לית מחב"א; ואיתי זימן, מנמ"ר ברינקס ישראל.

בחלק הראשון של סדרת הכתבות ציינו את המנמ"רים שזכו כמודלים לחיקוי ובחלק השני הבלטנו את המנמ"רים שעשו ימים כלילות על מנת לסייע לארגוניהם, ולישראל, לעבור את הצד הבריאותי של משבר הקורונה ולהילחם במגפה. חלק זה של סדרת הכתבות מתמקד במנמ"רים שזכו בקטגוריות באותות ראויים להוקרה וראויים לשבח, ומביא את הנימוקים לבחירה של כל אחד ואחת מהם.ן.

מנמ"רים ראויים להוקרה

רועי ורטהיים, מנמ"ר שמן תעשיות. צילום: יח"צ

רועי ורטהיים, מנמ"ר שמן תעשיות. צילום: יח"צ

רועי ורטהיים, שמן תעשיות
"מוביל ביצועים טובים בכוח אדם מצומצם ביותר, תוך התמקדות ופעילות ענפה בתחום אבטחת המידע והתשתית. הביא להקמת אתר DR חדש ול-SOC עם שיפורי אבטחת מידע משמעותיים. עשה קמפיינים למודעות לפישינג הביא לקידום מערכות המידע בערוצים רבים. עושה עבודה טובה, כמצופה ממנמ"ר בארגון קטן".

דגנית בן יעקב, מנמ"רית עיריית רעננה. צילום: ניב קנטור

דגנית בן יעקב, מנמ"רית עיריית רעננה. צילום: ניב קנטור

דגנית בן יעקב, עיריית רעננה
"שמה את התושב במרכז. הביאה לנגישות של מאגרי המידע, מה שהעניק לעירייה תמונה מלאה על התושב, 360 מעלות. האגף בראשותה תמך בתפיסה אסטרטגית זו. בטרם הקורונה ערכה פרויקט לפריסת סיבים אופטיים. אפשרה חיבור של בתי הספר, כך שניתן היה להגיע לכל בית ספר באופן מקוון, ומה שאפשר לבתי הספר פעילות נרחבת".

עופר גולדברג, מנמ"ר מימון ישיר. צילום: קובי קנטור ז"ל

עופר גולדברג, מנמ"ר מימון ישיר. צילום: קובי קנטור ז"ל

עופר גולדברג, מימון ישיר
"אחראי לטכנולוגיות בחברה דיגיטלית. הביא להטמעת RPA בארגון – מה ששיפר תהליכים. הפעיל את הארגון בתקופת הקורונה – מהלך משמעותי בחברה. אחראי לפן הטכנולוגי, שבמסגרתו הוא הכניס את החוזים הדיגיטליים – מהלך נטול ניירת. פעל להקמת תהליך לבניית ממשקים מיידיים לכל צורך, עם כלי אינטגרטיבי, גנרי, לכל המערכות. פעל למעבר מהיר של הארגון לעבודה מהבית, כולל מפגשים ועבודה מול לקוחות".

יובב יהב, מנמ"ר עיריית ראש העין. צילום: קובי קנטור ז"ל

יובב יהב, מנמ"ר עיריית ראש העין. צילום: קובי קנטור ז"ל צילום: קובי קנטור ז"ל

יובב יהב, עיריית ראש העין
"הוביל את ההיערכות לעבודה מהבית; טיפל בתשתיות תקשורת באתרי הבנייה בעיר; הכין תשתיות לעיר חכמה בכל סלילת כביש; טיפל באבטחת מידע ובתשתיות הגנת הסייבר; הוביל תפיסה של שירות מול התושבים, למשל 'יומנים פתוחים' – לתיאום פגישות עם תושבים; והביא להגמשת תהליכים ולהרחבת השירות לציבור, כולל טפסים דיגיטליים".

מנמ"רים ראויים לשבח

קובי נוח, מנמ"ר עיריית רמת גן. צילום: דוברות העירייה

קובי נוח, מנמ"ר עיריית רמת גן. צילום: דוברות העירייה צילום: דוברות העירייה

קובי נוח, עיריית רמת גן
"רואה את הגוף שבראשותו כמרכז רווח. במקביל להיערכות מיידית ומוצלחת לתפקוד העירייה בזמן הקורונה, הפגין יצירתיות עם הנפקת פתרונות ייחודיים. הוביל רכש של מחשבים ניידים שנמכרו לתושבים. בתחום הקהילתי, הפיק ליל סדר מקוון, ופעל לאספקת לוח מצוקה לקשישים ולהנגשת נתוני משרד הבריאות לעיריות. הקים יחידת פיתוח עצמאית וניצל את היכולת הזו שהוקמה לשינוי תהליכים, להנגשת שירותים מגוונים וחדשים לאזרחים ולמעבר לאג'ייל בגוף ה-IT".

ארנון זילברמן, מנמ"ר קורנית דיגיטל. צילום: יח"צ

ארנון זילברמן, מנמ"ר קורנית דיגיטל. צילום: יח"צ

ארנון זילברמן, קורנית דיגיטל
"מחובר לארגון, מוביל הרבה עשייה במערכות מידע ליבתיות, תוך התמקדות בפרויקטים מכפילי רווח לארגון. הוכיח יכולת מרשימה בניהול אופרציה מורכבת ומגוונת, עם אספקת תוצרים מהירה ואינטנסיבית והתאמת העולם הטכנולוגי לגידול החברה בקצבים גבוהים. פעל למעבר לעבודה מהבית. הוביל פיתוח מערך מסחר מקוון וניצול ההזדמנות בטרנספורמציה הדיגיטלית של מערכי B2B".

יוגב שמני, מנהל ממשל זמין. צילום: ניב קנטור

יוגב שמני, מנהל ממשל זמין. צילום: ניב קנטור

יוגב שמני, ממשל זמין
"עסק – בהצלחה – בהבטחת רציפות תפקודית של מערכות הממשל ובחיבור עובדי מדינה מרחוק. זאת, תוך הגברת הנגשת שירותי ממשל זמין ופיתוח ערוצי שירות נוספים למי שלא יכול להשתמש בדיגיטל, ובמקביל להרחבה מואצת של הפעילות הדיגיטלית. הדגים התמודדות מוצלחת עם משבר הקורונה. נתן מענה למגוון רחב של דרישות דיגיטליות חדשות, תוך ניצול הזדמנויות נכון להאצת תהליכים ותוצרים ולתרומה לאזרחי ישראל".

גיא חסון, מנמ"ר הרשות הארצית לכבאות. צילום: ניב קנטור

גיא חסון, מנמ"ר נציבות כבאות והצלה לישראל. צילום: ניב קנטור

גיא חסון, נציבות כבאות והצלה לישראל
"הוביל פעילות נרחבת בהקמת מערכות חדשות לארגון ולאזרח. פעל להעמקת הדיגיטציה, עם אפליקציות תומכות, כאשר משבר הקורונה האיץ את התהליכים הללו. יזם ודחף לטרנספורמציה דיגיטלית, עם פעילות ענפה בתחום התשתית והשליטה, וחיבור כל היחידות לרשת אחת. היה שותף להקמת מוקד ארצי ושמונה מרכזי שליטה, כאשר כל היחידות פועלות תחת תקן אחד. עברה עליו שנה של עשייה בקצב, עם אתגר של מעבר לעבודה מהבית בארגון ממשלתי".

ענת ברעם, מנמ"רית מועצה אזורית דרום השרון. צילום: יח"צ

ענת ברעם, מנמ"רית המועצה האזורית דרום השרון. צילום: יח"צ

ענת ברעם, מועצה אזורית דרום השרון
"חוותה כניסה מורכבת לתפקיד שבהקמה, תוך 'הפיכה' של המבנה הארגוני והתפעולי והמערכות המרכזיות. הובילה להכלת מערכות חדשות ולדיגיטציה במהירות. הקימה מערכת IT מרכזית חדשה, שהחליפה מערכת מיושנת, שנוהלה במיקור-חוץ. בנתה יחידת מחשב עצמאית מההתחלה. מלאת אנרגיה ובעלת יכולת הנעה גבוהה, עם הרבה אומץ ותוך גיבוי של המנכ"ל. התגברה על מכשולים רבים, כולל הדרכת משתמשים ושינוי תהליכי עבודה".

מקסים קורסטישבסקי, מנמ"ר משרד השיכון. צילום: פלי הנמר

מקסים קורסטישבסקי, מנמ"ר משרד השיכון. צילום: פלי הנמר צילום: פלי הנמר

מקסים קורסטישבסקי, משרד השיכון
"ענייני, בעל הבנה טכנולוגית. הביא לירידה מהמיינפריים, עם היערכות לעבודה בענן. שואף לשפה משותפת במשרד, מבין את חשיבות עבודת הצוות ואת המשרד נטול הנייר. בעל יכולת טובה. 'ניצל' את תקופת הקורונה למימוש דיגיטציה של טפסים. בעל מוטיבציה שגורמת להנעה וליוזמה של סביבתו. ראוי להערכה, מביא למיקסום של יכולות ה-IT לטובת המשרד. בעל חשיבה רחבה ויזמית. הביא למהפך בנושא סיוע לדיור למאות אלפי זכאים. ערך הכנות למעבר לענן, עם טרנספורמציה דיגיטלית ושינוי בתפיסה הארגונית".

אייל אפרת, מנכ"ל הראל המשמר מחשבים, זרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים. צילום: מיה כרמי דרור

אייל אפרת, מנכ"ל הראל המשמר מחשבים, זרוע הטכנולוגית של קבוצת הראל ביטוח ופיננסים. צילום: מיה כרמי דרור

אייל אפרת, הראל ביטוח ופיננסים
"הביא להרחבה של מוצרים ותהליכים דיגיטליים רבים ומשמעותיים – לארגון וללקוחות. פעל להתאמת הארגון לעבודה בתקופת הקורונה – משימה מורכבת בארגון מסועף. בעל יכולת בולטת בהנעה של ערוצים רבים במקביל, ועל כך ראוי להערכה. פעל למעבר לעבודה מהבית של כ-5,000 עובדים עם מערכת שיתופיות. הוביל פרויקט VDI לטובת, בין השאר, ישיבות היברידיות – מהלך שהניב חיסכון בזמן".

רס"ן זיו כהן, מנמ"ר מתפ"ש. צילום: המינהל האזרחי

רס"ן זיו כהן, מנמ"ר מתפ"ש. צילום: המינהל האזרחי

זיו כהן, מתפ"ש, המינהל האזרחי
"מבין את ה-'לקוח', מקדם שקיפות למול הפלסטינים בכלים נגישים, בסביבה הטבעית, תוך התמודדות עם היבטי שפה. הביא להתייעלות מתוך אמונה בפיתוח אג'ילי, במקביל לייזום ולהובלת חזון דיגיטלי שמתבטא בפיתוח אפליקציית שירות שזכתה ל-400 אלף הורדות. מוביל עבודה של 'היי-טק' בארגון ממשלתי, שקשה לשנותו".

רונן קנובליך, מנמ"ר מכון התקנים. צילום: יח"צ

רונן קנובליך, מנמ"ר מכון התקנים. צילום: יח"צ

רונן קנובליך, מכון התקנים
"עבר שנת 'דיגיטציה בחסות הקורונה', כולל הקמה של אתר אינטרנט וטפסי המכון עם חיפוש יעיל; הביא לחידושים משמעותיים בפעילות המכון, שמתמודד במעבר מהיותו מונופול לסביבה תחרותית; הוביל את התאמת המערכות; גרם להתייעלות תהליכית בארגון כחלק מפתיחת הפעילות לתחרות; בין השאר, פעל למעבר מלוטוסנוט ל-365 בתוך שלושה חודשים בזמן קורונה, ולמעבר מ-AS400 לפריוריטי; הביא לסגירת פערים של שנים, לאור השינוי במעמד המכון".

אורי שביט, מנמ"ר הבורסה לניירות ערך. צילום: גיא אסייג

אורי שביט, מנמ"ר הבורסה לניירות ערך. צילום: גיא אסייג

אורי שביט, הבורסה לניירות ערך
"מפגין חיבור טוב של תפיסה אסטרטגית ביחס למערכות הארגון ולחיבור – מאובטח היטב – לגופים חיצוניים. מוביל יחידה שמהווה חצי מעובדי הבורסה, שדרשה ניהול עבודה במצבי חירום בסיטואציה של ייצוב כוח אדם לאחר הפרטה. בעל תפקוד מרשים בתנאי שוק דינמיים. הביא לאספקת כלים פורצי שוק לתחום. כמעט כל פיתוח המערכות נעשה בפיתוח עצמי, כולל פרויקטים תשתיתיים. הביא למימוש טכנולוגיות מתקדמות, כמו בלוקצ'יין".

איתמר קורנפלד, מנמ"ר עיריית ירושלים. צילום: ניב קנטור

איתמר קורנפלד, מנמ"ר עיריית ירושלים. צילום: ניב קנטור

איתמר קורנפלד, עיריית ירושלים
"משבר הקורונה האיץ בעיריית ירושלים את השימוש בטכנולוגיה – שרידות, החלפת ציוד, דיגיטציה של טפסים, עבודה מרחוק גם של מוקדנים, BI ומערכות מידע גיאוגרפיות. פעל להטמעת תהליכים דיגיטליים ולא רק טפסים דיגיטליים. עבודה הכנה שנעשתה בטרם הקורונה הביאה לשיפור עבודת העירייה במהלך המשבר. דחף את תפיסת מבט לתושב – תהליך נושא דגל, שמאפשר פעילות עצמית של התושב. קידם את הרחבת תשתית התקשורת, עם מעבר להר חוצבים, על מנת לשפר ולאפשר המשכיות עסקית. קידם את האפשרות לעבודה מהבית עבור כ-1,000 משתמשים".

שי קורנבלום, מנמ"ר המועצה האזורית גליל עליון. צילום: יח"צ

שי קורנבלום, מנמ"ר המועצה האזורית גליל עליון. צילום: יח"צ צילום: יח"צ

שי קורנבלום, המועצה האזורית גליל עליון
"החל את תפקידו כמנמ"ר חודשיים לפני פרוץ משבר הקורונה. פעל למעבר מיידי, בתוך יממה, לעבודה מהבית ומרחוק – כולל מענה לקיבוצים, שהם הלקוחות שלו. קידם מעבר של מערכות ליבה לענן במהירות. שם דגש על שקיפות. הביא להטמעת מערכות GIS בקיבוצים. קידם פיתוח אבטיפוס לאפליקציה אפידמיק – בסיוע סיסקו. הביא להתאמת הארגון לעבודה בעת הקורונה, בהיבטי תשתית, תוך תמיכה בעבודה מרחוק. במקביל לקורונה, המשיך את תוכניות העבודה, ועשה זאת בתקופה מורכבת".

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מנחם לנדאו

    מרתק מעניין וחשוב מאוד ישר כח ושבת שלום ומבורך לכל המשפחה

אירועים קרובים