סנאפצ'ט מכניסה אפקטים של תלת-מימד למצלמה שלה

הרשת החברתית שהביאה לחיינו את המסננים המגניבים - שבעזרתם ובסיוע טכנולוגיית AR צומחות למשתמשים אוזני וקרני צבי, או משתלשלת מהם לשון כלבלב חמודה - מספקת כעת עוד טוויסט מעניין לצילומים עם פיצ'ר 3D שווה, אבל יש קטץ'

סנאפצ'ט לא רצתה להירכש על ידי פייסבוק - וזו הביסה אותה עם אינסטגרם. צילום: BigStock

סנאפצ'ט – רשת חברתית צעירה ותוססת, שהייתה הראשונה להכניס לצילומים מסננים חכמים בטכנולוגיית מציאות רבודה – עושה שוב צעד שכולו מגניבות מלהיבה, ומביאה אל השירות מצב מצלמת תלת-מימד חדש, שמוסיף עומק לתמונות שצילמו המשתמשים.

החברה פרסמה בחשבון הטוויטר שלה צילומים נעים ותלת ממדיים שמדגימים את היכולת החדשה (יש ללחוץ על פליי לצורך צפייה בה).

התוצאה של השימוש בפיצ'ר ה-3D הזה תלויה באופן שבו אוחזים המצלמים את המכשיר שלהם. הטיית הטלפון מצד לצד, למשל, תייצר צילום שכולל את מה שהמצלמה לכדה במרחב שבו התמונה צולמה, וזהו למעשה האפקט שמשווה לתמונה מראה בעל נפח ולא שטוח.

רק בסמארטפונים חדשים וחדשניים

התלהבתם? אל תמהרו לשמוח. התכונה החדשה מתאפשרת רק בסמארטפונים חדשניים מסוימים, כאלו שיש להם מצלמות כפולות הפונות קדימה, ולפיכך מי שאינו מצויד בכאלו יצטער בוודאי לגלות שמצב מצלמת התלת-מימד החדש זמין רק במכשירים נבחרים (כמו ה-iPhone X ומעלה, למשל). עם זאת, נחמה קטנה ניתן למצוא בכך שכל טלפון יכול לקבל ולבצע אינטראקציה עם תמונות ה-3D החדשות של סנאפצ'ט.

אחרי שהרשת החברתית הקטנה יחסית הצליחה להמציא ולהביא לעולם תכונות שמיד שובטו ואומצו על ידי מתחרותיה הגדולות, בעיקר אינסטגרם שבבעלות פייסבוק ש"אימצה" את הסטוריז קצרי המועד שלה – החידוש הנוכחי הוא התכונה הייחודיות ביותר שיש לסנאפצ'ט על פני המתחרים.

כעת, כשמכשירי הדור הבא הניידים החדשים מצוידים רובם במצלמות הנדרשות לכך, מצב המצלמה התלת-מימדי החדש הזה עשוי להתגלות כלהיט מנצח. אבל, סביר שיגנב גם הוא עוד לפני כן, ואפשר כבר להמר שאינסטגרם לא תהסס להיות הגנבת, שוב, ושהיא תתפוס ותביא את היכולת המסוימת למצלמת הסטוריז שלה ותמנף אותו עוד יותר, כהרגלה בקודש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים