Software AG דורגה כמובילה בתחום ניהול הארכיטקטורה הארגונית

חברת המחקר העצמאית Forrester דרגה את Software AG כמובילה עם פתרון Alfabet ● הדו"ח דירג את Software AG "כספקית פתרונות EAMS בשלה וחזקה בתחום ניהול נכסים טכנולוגיים"

Software AG

חברת המחקר Forrester, דרגה את Software AG כמובילה עם פתרון Alfabet. על פי דו"ח Enterprise Architecture best practices, חברת Forrester משפיעה בצורה אגרסיבית ומאפשרים להנהגות הארגון לבצע טרנספורמציה דיגיטלית. מנהלי Business ומנהלי IT בוורטיקלים השונים מאזנים את ההוצאה לפועל של האסטרטגיה הדיגיטלית ביחד עם הטרנספורמציה הארגונית".

עוד צוין כי "יישום EA בארגונים משפיע באופן אגרסיבי על איכות תהליכי ההנהגה והניהול, בקרב לקוחות, ובעצם 'מאיר' אותם. בכך, אנשי העסקים ומנהלי ה-IT מאזנים את יכולתם בביצוע האסטרטגיה הדיגיטלית. רק עם תשתית EA, ניתן לעשות טרנספורמציה עסקית מושלמת".

הדו"ח מדרג את Software AG "כספקית פתרונות EAMS בשלה וחזקה בתחום ניהול נכסים טכנולוגיים. Software AG מספקת מענה לצורכיהם של מומחי EA והינה תחרותית בכל הקריטריונים. Software AG חזקה במיוחד בניהול נכסים טכנולוגיים וניהול שירות".

Alfabet ו-ARIS תומכים במודלים עסקיים של Digital Business ו-IoT

על ההיצע של Software AG בתחום Business and IT Transformation, נמנות פלטפורמות Alfabet & ARIS – לניהול ארכיטקטורה ארגונית (EA), אשר משפרת את שיתוף הפעולה בין ה-Business לבין ה-IT, על ידי יצירת הבנה משותפת של האסטרטגיה העסקית.

הפלטפורמות מאפשרות ל-IT להניע ולתמוך בהצלחה העסקית. הפלטפורמות מאפשרות לבצע אופטימיזציה של הטכנולוגיות שבשימוש הארגון – להפחית עלויות עבור רישיונות, תפעול, תמיכה ואינטגרציה, ובכך לשחרר את המשאבים הכספיים לחדשנות.

ארגונים משנים את המודלים העסקיים והטכנולוגיים שלהם כדי להצטיין בחוויית הלקוח ולתמוך במודלים עסקיים דיגיטליים חדשים.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

ערן אלראי, מנכ"ל, Software AG Israel: "כאשר הטרנספורמציה הדיגיטלית מניעה את הטכנולוגיה – להתמחות בטכנולוגיות חדשות, לשתף פעולה עם האסטרטגיה העסקית הדיגיטלית ולהמליץ ​​על השקעות אסטרטגיות – אנו ממליצים ללקוחותינו ללכת עם הפתרון המוביל ולהשתמש בכלי EA. אנו ב-Software AG מחויבים לסייע ללקוחותינו להשיג את היעדים העסקיים שלהם באמצעות תיק המוצרים הטובים ביותר עבור צרכיהם".

לדו"ח Forrester

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים