עומרי כספי נכנס כמשקיע בסטארט-אפ הישראלי Day Two

החברה מתמחה בהתאמת תזונה לפי נתוני גנטיקה אישיים של המשתמשים ● כספי מתכוון לפעול להרחבת פעילות החברה מהוד השרון לשוק האמריקני, ובעיקר לתחום הספורט המקצועי

עומרי כספי "מטביע" ל-Day Two. צילום: מתוך ויקיפדיה
שחקן ה-NBA הישראלי עומרי כספי נכנס בימים אלה כמשקיע בסטארט-אפ Day Two. החברה פועלת בתחומי לימוד מכונה ו-Big Data, ומספקת המלצות תזונה אישיות המבוססות על מיפוי וניתוח הרכב חיידקי המעי. החברה נוסדה על ידי מריוס נכט, ממייסדי צ'ק פוינט (Check Point), וגייסה עד כה כ-17 מיליון דולר בסבבי Seed ו-A. סכום זה אינו כולל את ההשקעה של כספי, שכן לא נמסרו פרטים על היקף ההסדרים הכספיים שלו בחברה. מרכז הפעילות של Day Two ממוקם בהוד השרון. בימים אלה מרחיבה החברה את פעילותה ובהתאם לכך גם את שטח המשרדים שלה. צוותי הפיתוח של Day Two צפויים גם הם לגדול. עם כניסתו כמשקיע, כספי מתכוון להרחיב את פעילות החברה בשוק האמריקני, תוך התמקדות בשוק הספורט המקצועי, ובכלל זה ליגת ה-NBA וארגוני בריאות.

השקיע לאחר שניסה בעצמו

הטכנולוגיה של Day Two מבוססת על טכנולוגיה שפותחה במכון ויצמן ומאפשרת למשתמשים להתאים תזונה בצורה אישית כדי לאזן את רמות הסוכר בדם לאחר הארוחה. ההתאמה מתבצעת על בסיס הגנטיקה של חיידקי המעיים של המשתמש ומדדים אישיים נוספים. כספי החליט להשקיע בחברה לאחר שהתנסה במוצר בעצמו ושינה את תפריט התזונה שלו בהתאם להמלצות החברה. "בפעם הראשונה בקריירה התאמתי תזונה באופן אישי ולפי סוג הפעילות שאני מבצע. גיליתי שיש מזונות ושילובי מזון שהומלצו לי על ידי המומחים הגדולים בעולם לאורך הקריירה ואלו לאו דווקא מתאימים לצרכים שלי", אמר כספי. "הדוגמה הכי ברורה היא הארוחה שלי לפני משחק, פסטה ורוטב עגבניות, שהתבררה כמשהו שהוא פחות טוב עבורי. תמיד ניסיתי לשמור על התזונה המתאימה לי והיום בזכות הטכנולוגיה אני שומר על תזונה הרבה יותר מאוזנת מבחינת רמות סוכר בגוף. זה עוזר לצרכים שלי בתור ספורטאי מקצועני. אני מרגיש ערני יותר, חד, אין לי נפילות סוכר במהלך המשחק, רמת אנרגיה שלי גבוהה ואני מתאושש יותר טוב לאחר משחקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים