אנונימוס השתלטה על אתר ניאו-נאצי: "אי אפשר לסבול יותר את השנאה"

אתר הדיילי סטורמר, שמפיץ תכנים גזעניים, אנטישמיים ונאציים, נפרץ על ידי קבוצה של "האקרי עלית" מהארגון ● מוקדם יותר היום (ב') הודיעה GoDaddy לאתר כי היא לא מוכנה לספק לו יותר את הדומיין

ההודעה של אנונימוס בדיילי סטורמר. צילום מסך

קבוצת אנונימוס (Anonymous) השתלטה על האתר הניאו-נאצי דיילי סטורמר (Daily Stormer). זאת, לאחר שמוקדם יותר היום (ב') הודיעה GoDaddy לבעלי האתר שהיא לא מוכנה לספק לו יותר את הדומיין.

בציוץ שפרסמה החברה הבוקר בטוויטר (Twitter) שלה נכתב כי "הודענו לדיילי סטורמר שיש להם 24 שעות להעביר את הדומיין שלהם לספק אחר, מאחר שהם הפרו את תנאי השימוש שלנו".

GoDaddy פרסמה את הציוץ כריטוויט לציוץ אחר, שהופנה אליה על ידי איימי זיסקינד, עורכת אתר The New Agenda. בציוץ שלה כתבה זיסקינד כי "אתם מספקים את (הדומיין של – י"ה) הדיילי סטורמר – הם פרסמו את זה באתר שלהם. בבקשה רטווטו אם אתם חושבים שצריך להסיר ולאסור את השנאה הזאת". אותה שנאה היא תמונה של הת'ר הייר, האישה שנהרגה בדריסה שאירעה בשבת בהפגנה נגד עצרת של הימין הקיצוני בשרלוטסוויל, ווירג'יניה, ולצידה מכנה אותה האתר הניאו-נאצי זונה.

"השתלטנו על האתר בשמה של הת'ר הייר"

מאוחר יותר השתלטו האקרים שלדבריהם חברים באנונימוס על האתר ופרסמו בו הודעה שלפיה "האתר הזה הוא עכשיו תחת שליטתנו. השתלטנו עליו בשמה של הת'ר הייר, קורבן של טרור של לבנים קיצוניים". הם כינו את עצמם "כוח משותף של האקרי עלית מרחבי העולם".

"במשך זמן רב מדי, הדיילי סטורמר ואנדרו אנגלין (מייסדו – י"ה) הפיצו את השנאה הרקובה שלהם באתר הזה. זה לא יקרה יותר. יש לנו את כל הפרטים על השרתים ונשחרר את הנתונים כשנרגיש שזה הזמן הנכון לכך", הוסיפו.

הם איימו בהודעתם על אנגלין וכתבו כי "אספנו מידע גם על המיקום שלו עצמו ושולחים את בעלי בריתנו בלאגוס כדי שיבקרו אותו אישית", כתבו. לדבריהם, "לא ניתן לסבול את הרוע הזה".

ההאקרים ציינו כי "אנחנו עוקבים אחרי הדיילי סטורמר מזה חודשים והאירועים בשרלוטסוויל הראו לנו שזה הזמן לנקוט בפעולה מיידית".

הדיילי סטורמר הוא אתר שקיים מאז 2014 ומפרסם תכנים גזעניים, אנטישמיים ואף נאציים. כך, למשל, בראשית ימיו פורסמה בו תמונה של היטלר עם הכיתוב "היו צריכים להקשיב לך". כיתוב אחר, שנמצא באתר כיום, מציין שהוא נתבע על ידי "טרוריסטים יהודים" וצריך שקלים כדי שהוא לא ייסגר. כשדונלד טראמפ ניצח בבחירות לנשיאות ארצות הברית קיבל אותו הדיילי סטורמר בקריאה "הייל טראמפ". כמו כן, בין החלקים באתר ניתן למצוא אחד שעוסק ב-"בעיה היהודית" ואחר שעוסק ב-"מלחמת הגזעים".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אני היחיד

    אני היחיד שקורא את הכתבות באתר הזה?

  2. יוסי

    לפי הכותרת חשבתי שהאקרים השתלטו על הצהובון הניאונאצי של שוקן….

אירועים קרובים