מספר חירום חדש לפיקוד העורף – 104

המספר החדש יחל לפעול בסוף השבוע הקרוב (ה') ויהיה חינמי ● הוא מתווסף למספרי החירום המוכרים של המשטרה, מד"א וכיבוי אש ● החל מסוף השבוע יחויבו כל המפעילים הפנים-ארציים הנייחים והניידים, לנתב את כל השיחות שיבוצעו למספר - למוקד החירום, בדומה לניתובים שנעשים למספר המקוצר 1207 של פיקוד העורף, שהינו בעלות של שיחה רגילה

שר התקשורת והגנת העורף גלעד ארדן החליט, כי למוקד פיקוד העורף המשמש גם כמוקד שירות חירום ציבורי, יוקצה מספר חירום- חינמי, והחליט להקצות לשם כך את המספר המקוצר 104. המספר החדש יחל לעבוד החל מיום חמישי הקרוב, ה-20.06.2013, ויחולו עליו כל הוראות הרישיון הנוגעות לשירות חירום ציבורי, בדומה למספרי החירום של המשטרה, מד"א וכיבוי אש.

כל בעלי הרישיונות הרלבנטיים, ובהם: המפעילים הפנים-ארציים הנייחים והניידים, לרבות המפעילים הווירטואליים, יחויבו לנתב לאלתר, ולא יאוחר מיום חמישי הקרוב, את השיחות ממנוייהם למספר 104, באופן זהה לניתובים הנעשים למספר המקוצר 1207.

כאמור, ההבדל העיקרי הוא שמעתה, החיוג למספר 104 יהיה חינם למתקשר, וזאת, בניגוד לחיוג למספר המקוצר 1207 שהינו בעלות של שיחה רגילה. כמו כן, השיחות למספר החדש יהיו מזוהות, זאת, כדי לאפשר לכוחות הביטחון לזהות את המתקשר במקרה של מצב חירום וסכנה, ובנוסף, להילחם בתופעת המטרידנים הטלפוניים ושיחות הסרק.

המספר המקוצר 1207 ימשיך לשמש בינתיים את פיקוד העורף, בעלות של שיחה רגילה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים