לוקה סימונלי, פורטינט: "האיומים נהיים מורכבים יותר – ומחייבים פתרונות הרבה יותר משוכללים"

"מערכת אבטחה הולמת צריכה להתמודד עם המציאות הזו", אמר סימונלי - האחראי על אזור EMEA, בכנס השנתי שערכה החברה בישראל ● לדבריו, "ההתפתחות המהירה הזו היא הסיבה לכך ש-500 מתוך 1,300 עובדי פורטינט עוסקים במחקר ופיתוח" ● ג'ו סארנו, מנהל אזור ישראל, יוון, תורכיה ואיטליה בפורטינט: "אני מעריך שמבחינה טכנולוגית אנו מובילים מול המתחרים לפחות בשנתיים"

"האיומים על הארגונים הולכים ונהיים מורכבים יותר, ומצריכים פתרונות הרבה יותר משוכללים – החל מגישה מאובטחת לאינטרנט ועד לאבטחת שרתים וירטואליים", כך אומר לוקה סימונלי, סגן נשיא האחראי על אזור EMEA בחברת פורטינט (Fortinet). במקביל, אמר, "גם מהירויות הרשת גדלות מיום ליום, ולכן מערכת אבטחה הולמת צריכה להתמודד גם עם המציאות הזו. ההתפתחות המהירה הזו היא הסיבה לכך ש-500 מתוך 1,300 עובדי פורטינט עוסקים במחקר ופיתוח. עובדים אלה ממשיכים לאפשר לחברה להיות בחזית הטכנולוגית".

סימונלי הגיע ארצה לכנס השנתי של החברה בישראל. הכנס נערך הבוקר (ד') תחת הכותרת "Fast and Secure" בגני התערוכה בתל אביב בהפקת אנשים ומחשבים. במהלך האירוע הוצגו הפתרונות של פורטינט לאבטחת דואר אלקטרוני, אבטחת עבודה בענן, פתרונות אבטחת נקודות קצה ועוד.

לדבריו, "בסוף 2009 הפכנו לחברה בורסאית. ההנפקה של פורטינט נחשבה לאחת ההנפקות המצליחות ביותר בנאסד"ק בחמש השנים האחרונות בתחום האבטחה. המניות שלנו עלו מ-12.5 ל-31 דולרים היום. החברה גדלה באופן משמעותי. בשנים האחרונות רשמנו גידול של 32% שנה לעומת שנה, שזה הרבה יותר מממוצע השוק, שעמד על 9%. משמעות הדבר היא שאנחנו לוקחים נתח שוק מהמתחרים".

צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

ג'ו סארנו, מנהל אזור ישראל, יוון, תורכיה ואיטליה בפורטינט. צילום: ניב קנטורבהמשך דיבר סימונלי על האסטרטגיה של פורטינט ואמר, כי "אנחנו ממשיכים להשקיע בתחום הליבה שלנו – אבטחת רשת, אך נרחיב את העיסוק שלנו גם לתחומים אחרים, כגון אבטחת דואר אלקטרוני, אבטחת נקודות קצה, אבטחת בסיסי נתונים ו-Web Application Security. כל השווקים הללו שווים 17 מיליארד דולרים והם מייצגים עבורנו הזדמנות עצומה להמשיך בצמיחה המדהימה שלנו".

ג'ו סארנו, מנהל אזור ישראל, יוון, תורכיה ואיטליה בפורטינט, אמר, כי השוק הישראלי הוא אחד המצליחים ביותר באירופה – גם באופן יחסי לגודל וגם באופן אבסולוטי. "התחלנו את הפעילות כאן ב-2004 עם אדם אחד והיום אנו מתקרבים לשישה – מתוכם מנהל מדינה ושני מהנדסי מערכות, כאשר בקרוב נשכור שלישי. בנוסף, יש לנו שני מפיצים – קומסק ואינוואט, ו-150 שותפים ברמות שונות של הסמכה".

אלי פרנס, מנהל אזורי בפורטינט. צילום: ניב קנטורלדבריו, "ההתרשמות שלי היא שהאנשים כאן תמיד מחפשים חדשנות. פוריטנט היא חדשנית בתחום האבטחה. התחלנו בשנת 2000 עם מערכות UTM (ר"ת Unified Threat Management). זו היתה גישה חדשנית לאבטחה, משום שהיא לא כללה רק התקני חומרה של פיירול ו-VPN, אלא לראשונה היא הציגה ניתוח תכנים. כיום השוק הישראלי מחפש מוצרים עם עניין רב בגלל החדשנות והחזון של פורטינט, שמסייע לארגונים למנוע איומים ומתקפות ברמות שונות. אנו נמצאים כמה צעדים קדימה ממה שהמתחרים מציעים, בזכות מערכת הפיתוח וההנדסה שלנו. אני מעריך שאנו מובילים מול המתחרים כיום לפחות בשנתיים, עם פתרון מלא ומאובטח מבוסס ASICS – החל מפיירוול ו-VPN, דרך מסנני תוכן אינטרנטי ומניעת חדירה ועד לאופטימיזציית WAN".

לדברי אלי פרנס, מנהל אזורי בפורטינט, פורטינט ישראל ידעה גידול משמעותי במכירות בשנת 2010, בעיקר במגזר הפיננסים ובפרויקטים גדולים בהיקפים של מאות אלפי שקלים. "בתחום הטלקום מכרנו לחברות כמו בזק, פלאפון, פרטנר, 012-סמייל וסלקום, כאשר גם ספקיות האינטרנט משתמשות ומוכרות את מוצרינו". בתחום התעשיה, ציין פרנס כלקוחות את ECI, אלביט, שופרסל וסונול. במגזר הציבורי הוא ציין כמה עסקאות עם אוניברסיטאות וכן את שירותי בריאות כללית וחברת החשמל. בתחום הפיננסי – קבוצת כלל, מנורה מבטחים, ויזה כ.א.ל, ביטוח ישיר ועוד.

לסיום, התייחס פרנס לשמועות אודות רכישה אפשרית של פורטינט בידי HP, יבמ (IBM), אורקל (Oracle) או מיקרוסופט (Microsoft), ואמר ש-"זה מאוד מחמיא שחברות כאלה רוצות לרכוש את פורטינט, אבל נראה שהחזון של הבעלים הוא לא למכור – אלא להמשיך לגדול עם המותג פורטינט וללכת איתו קדימה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים