אינטגריטי תוכנה תפיץ את ריוויל סקיוריטי בארץ

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס חתמה על הסכם לייצוג ויישום פתרון TrackerIQ, שפיתחה ריוויל סקיוריטי, המזהה התנהגויות משתמשים חריגות

חתמו על הסכם הפצה ושיווק. בכירי אינטגריטי תוכנה וריוויל סקיוריטי.

אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס, המתמחה במתן פתרונות תוכנה לארגונים בישראל, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם ריוויל סקיוריטי (RevealSecurity) – חברה המתמחה בפתרונות זיהוי התנהגויות חריגות של משתמשים ביישומי SaaS. במסגרת שיתוף הפעולה תקדם אינטגריטי בקרב לקוחותיה את פתרון TrackerIQ שפיתחה ריוויל סקיוריטי.

פתרון TrackerIQ מאפשר לזהות התנהגויות אנומליות של משתמשים חוקיים (Authenticated identities) בשכבה האפליקטיבית של יישום ה-SaaS. באמצעות הפתרון יכולים מנהלי אבטחת המידע ומנהלי הסיכונים בארגונים לקבל התרעות ממוקדות כאשר מזוהות פעולות "חשודות" של המשתמשים השונים במערכת. המערכת יודעת להתריע על פעולות שונות בקרב משתמשים חוקיים מתוך הארגון, דוגמת חברות אאוטסורסינג, ספקים, קבלני משנה, סוכנים ולקוחות, כמו גם על משתמשים חיצוניים כמו במקרי גניבת זהויות. בכך מסייע הפתרון להתמודד מול אירועים של מעילות פנימיות בתוך הארגון (כגון: גניבת נתונים, חבלה בנתונים או ביצוע הונאה) או פעילות זדונית באמצעות גניבת זהויות.

פתרון זה הכרחי לארגונים במציאות המשתנה בקצב מהיר, הודות ליכולת לזהות במהירות פעילות חריגה, כך שניתן למזער נזקים במקרים שונים כגון: טעות אנוש, מעילה, הונאה, השבתה, גניבת זהות וכיוצא בזאת. זיהוי מוקדם של אירועים מסוג זה מקדם פעילות פרו-אקטיבית בארגון ומקצר משמעותית את זמן תחקור האירוע והתגובה.

ייחודיות המערכת היא יכולת הניתוח של רצפי התנהגות המשתמשים, בצורה מדויקת ומהירה, ללא כל צורך בהבנה מוקדמת של תוכן האפליקציה. הפתרון מציג רמת דיוק גבוהה שממקדת את הארגון בהתרעות אמיתיות ומדרגת את הסיכון בהתאם להגדרות רגישות מותאמות לארגון. TrackerIQ הוא פתרון אגנוסטי שיודע לעבוד עם כל אפליקציה של הארגון שמייצרת לוגים בסיסיים (אפליקציית SaaS או אפליקציית פנים-ארגונית).

"הפתרון הטוב ביותר בשוק לזיהוי אנומליות אפליקטיביות של משתמשים"

לדברי נמרוד עמיר, סמנכ"ל סייבר וחדשנות באינטגריטי תוכנה: "חברת ריוויל סקיוריטי הישראלית מביאה עימה פתרון ייחודי כחול לבן, המבוסס על פטנט חדשני, בדרך בה היא ניגשת לבעיה של 'מה המשתמשים שלי עושים?' ובפרט 'מה הם עושים שונה היום מאתמול?'. TrackerIQ מקטין משמעותית את כוח האדם הנדרש בארגונים, על ידי חיסכון באנליסטים בצוותי ה-SOC השונים, משום שהוא מייעל את תהליך זיהוי פעולות חשודות. נכון להיום הצוותים נדרשים לכתוב חוקים המבוססים על אירועים ידועים מראש, דבר שגורר עלויות גבוהות לארגונים. הפתרון פועל כבר בארגונים גדולים במגזר הפיננסי והתעשייתי וזוכה להצלחה רבה. הודות להצלחה זו החליטה אינטגריטי תוכנה מבית מטריקס להוסיף את TrackerIQ לסל המוצרים שלה, ובכך תרחיב ותעצים את השירותים שתספק ללקוחותיה".

אבי הרוש, מנהל פעילות ריוויל סקיוריטי בישראל: "אינטגריטי תוכנה הבינה את הערך המשמעותי של TrackerIQ וזיהתה שהוא יתרום משמעותית ללקוחותיה המשתמשים יותר ויותר במערכות SaaS, עליהן קשה פעמים רבות לשלוט ולנטר. אינטגריטי מביאה עימה שנות ניסיון והיכרות עמוקה עם לקוחותיה. לקוחות אינטגריטי יהנו מליווי והטמעה מקצועיים, המותאמים לצרכי החברה, כפי שהיו מורגלים עד היום. ריוויל סקיורטי עובדת בשותפות מלאה עם אינטגריטי, ויחד יביאו את הפתרון הטוב ביותר בשוק לזיהוי אנומליות אפליקטיביות של משתמשים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים