שי אלפנדרי מונה למנכ"ל הסטארט-אפ xFind

החברה מציעה מערכות מבוססות AI ו-NLP לטובת שירות לקוחות וטיפול בידע הארגוני ● לאלפנדרי ניסיון רב בשוק האמריקני, ו-xFind שכרה את שירותיו בין היתר כדי להעמיק את אחיזתה בו

שי אלפנדרי, מנכ"ל xFind.

חברת הסטארט-אפ הישראלית xFind הודיעה היום (ד') כי שי אלפנדרי מונה למנכ"ל החברה.

אלפנדרי מביא עימו שנים רבות של ניסיון, שבמהלכן ביצע תפקידי ניהול בכירים בארצות הברית בחברות תוכנה גלובליות, כמנכ"ל וסמנכ"ל בתחומי השיווק, הפיתוח העסקי והמכירות. xFind שכרה אותו בין היתר כדי להרחיב את נתח השוק שלה בארצות הברית. על החברות שבהן הוא עבד נמנות סיילספורס, שאלפנדרי הקים את תוכנית הסטארט-אפים שלה בישראל, מרקטו, שנמכרה לאדובי, ורינג ליד, שנמכרה לזום אינפו. בתפקידו האחרון הוא שימש כמנכ"ל פאראגון, חברה בת של חברת הפרסום הדיגיטלי פריון.

xFind פיתחה פתרון שמשתמש בטכנולוגיות בינה מלאכותית ועיבוד שפה טבעית (NLP) על מנת להביא לניצול טוב יותר של הידע הארגוני והנגשתו למערכות האינטראקציה עם הלקוחות. המערכת, שפותחה בשנתיים האחרונות, שואבת את המידע מממשקי השיח השונים של הארגון עם הלקוחות, דוגמת סיילספורס, ג'ירה וסלאק, ולאחר מכן נותנת להם מענה – על פי החברה, ברמת מהימנות גבוהה. המידע מועבר דרך ערוצי תקשורת שונים עם הלקוחות, כמו מערכות CRM, פורטלי לקוחות וצ'טבוטים, תוך שמירה על כללי האבטחה והפרטיות הארגוניים.

מטה החברה נמצא בתל אביב ועד כה השקיעו בה הקרנות שרונה ונצ'רס, פרגרין ובסאנדו.

אלפנדרי ציין כי "אנחנו מביאים את בשורת ה-GPT גם למערכות הארגוניות ומספקים למחלקות השירות יכולות טכנולוגיות חדשניות. הפתרון שלנו מאפשר לארגונים לנצל את המידע הקיים בארגון – במערכות ה-CRM, בבסיסי המידע ובאינטראקציה עם לקוחות – ולהפוך אותו לידע ותוכן חדשים, המונגשים ללקוחות ולאנשי השירות, בדיוק כשם שה-ChatGPT עושה זאת עבורנו, כצרכנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים