WSC Sports עברה לבורסה ברמת גן ותגייס 100 עובדים

החברה, שמייצרת פלטפורמת בינה מלאכותית עבור אירועי ספורט, שכרה שבע קומות בבניין One Tower וצפויה לגייס בשנה הקרובה 100 עובדים למחלקות השונות שלה

במשרדים החדשים של WSC Sports עושים כבוד לבנזמה ואמבפה, שניים מגדולי הכדורגלנים של ימינו.

חברת הספורט-טק WSC Sports, עברה היום (ב') למשרדיה החדשים בבניין One Tower שבמתחם הבורסה ברמת גן. החברה, שעד כה ישבה במתחם ההיי-טק והמשרדים ברחוב אריאל שרון בגבעתיים, שכרה שבע קומות בבניין, כשבשלב הראשוני מתוכננות חמש מתוכן להיות מאוכלסות ושתי הקומות הנוספות צפויות להתמלא בעובדים בעתיד. בד בבד עם המעבר, החברה הודיעה כי היא תגייס בשנה הקרובה כ-100 עובדים.

המשרדים החדשים מעוצבים ברוח הספורט, כאשר כל קומה עוצבה בקונספט שונה – קומה אולימפית, קומת כדורגל, קומת כדורסל, קומת ספורט אמריקני וקומת מוזיאון, שמוקדשת לרגעים הגדולים בספורט.

מעבר המשרדים מגיע כשנה וחצי אחרי הודעת החברה על גיוס 100 מיליון דולר וזכייתה לפני כמה חודשים בפרס האמי, בקטגוריית פיתוח וטכנולוגיה. הפרויקט נוהל על ידי ITA מעוף, ותוכנן ועוצב על ידי סטודיו גינדי ונטלי אורלב. את המשרדים החדשים יאכלסו מעל 350 עובדי החברה בישראל, כאשר במהלך השנה הקרובה היא צופה שהיא תגייס עוד כ-100 עובדים למחלקות השונות, כגון פיתוח, AI, מוצר, מכירות, גיוס ושיווק. כל זאת, על מנת לתת מענה למספר הלקוחות הגדל, לפיתוח מוצרים ולכניסה לשווקים חדשים.

WSC Sports פיתחה פלטפורמת בינה מלאכותית, שמייצרת ומפיצה באופן אוטומטי תקצירים וסרטוני ספורט עבור מעל 350 ליגות וגופי שידור ברחבי העולם, בהם ליגת הכדורסל NBA, ליגת הפוטבול NFL, ליגת הכדורגל בונדסליגה, איגוד הכדורסל האירופי פיב"א, רשת ESPN והטלוויזיה של יוטיוב. הפלטפורמה של החברה מנתחת שידורי ספורט, מזהה כל אירוע המתרחש במשחק בזמן אמת, ויוצרת ומפרסמת סרטונים מותאמים אישית. יכולות אלה מאפשרות לבעלי זכויות השידור של אירועי ספורט לייצר הכנסות חדשות ולספק חוויית צפייה מותאמת אישית בכל פלטפורמה עבור כל סוג של אוהד. WSC Sports מעסיקה מעל 400 עובדים, מהם כ-350, כאמור, במשרדיה החדשים ברמת גן. כמו כן, היא מחזיקה במשרדים בניו יורק, לונדון, טוקיו, בייג'ינג, בנגקוק וסידני.

דניאל שיכמן, מנכ"ל ומייסד שותף של WSC Sports, אמר כי "המשרדים החדשים מהווים עבורנו אבן דרך בהמשך צמיחתה של החברה. כחברה שכבר מעל עשור מביאה תוכן ספורט מתקדם, ומתוך החיבור העמוק לספורט וחוויית האוהד, יצרנו סביבת עבודה שנוכחת בתכנון של כל קומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים