פיקסלוט השלימה פרויקט להטמעת פתרון מטאליק של קומוולט

הפתרון יופעל עבור יישומי הענן של החברה - המפיקה באופן אוטומטי שידורי ספורט חיים ללא מגע יד אדם - אשר לה צורך ביכולות שחזור גבוהות, גמישות ויכולת להתמודד עם אירועי סייבר ● עלות הפרויקט - עשרות אלפי ש'

ערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות מידע בפיקסלוט.

פיקסלוט (Pixellot) – המפיקה שידורים חיים של משחקי ספורט באופן אוטומטי וללא מגע יד אדם – הטמיעה את פתרון הגיבוי בענן מטאליק (Metallic) של קומוולט (Commvault) עבור הגנה על הנתונים במערכות הענן של החברה, ובכלל זה יישומי חבילת אופיס 365 (אאוטלוק, Teams, OneDrive, SharePoint ועוד) של מאות משתמשים, נתוני השרתים בענן וכן גיבוי לענן של הנתונים משרתים מקומיים הפועלים בדאטה סנטר של החברה (On Premise). את הפרויקט ביצעה ווי-אנקור (We-Ankor).

פתרון מטאליק מספק גיבוי והגנת נתונים ופועל על גבי תשתיות הענן של מיקרוסופט (Microsoft Azure), בנקודות שונות ברחבי העולם, בהתאם לאתרי החברה בעולם. הפרויקט הסתיים בחודש יוני 2023 ועלותו מוערכת בעשרות אלפי שקלים.

מפתחת פתרונות מבוססי AI לצילום, ניתוח ושידור משחקי ספורט. פיקסלוט.

מפתחת פתרונות מבוססי AI לצילום, ניתוח ושידור משחקי ספורט. פיקסלוט.

משחקים מ-30 אלף מגרשים ב-70 מדינות ברחבי העולם

פיקסלוט מפתחת פתרונות מבוססי AI לצילום, ניתוח ושידור משחקי ספורט, ובאמצעותם היא מנגישה מליוני משחקים שמעולם לא שודרו לכלל האוכלוסיות, כולל משחקים בליגות נשים, ליגות נוער וליגות משנה, שלא זוכות להפקה טלוויזיונית. יכולות ה-AI מאפשרות לספק חוויית צפייה הכוללת וידיאו ודאטה לצופים במשחק, וכן אמצעים לניתוח משחקים שמאמנים ואנליסטים עושים בהם שימוש. החברה מפיקה משחקים מ-30 אלף מגרשים ב-70 מדינות ברחבי העולם.

בשל הצמיחה המהירה בפעילות החברה ופריסתה ברחבי העולם, עלה הצורך בתוכנת גיבוי עמידה, המתאפיינת בגמישות וביכולת לגבות מערכות בענן, מאחר שהחברה עובדת בסביבה SaaS באופן מוחלט. פתרון מטאליק של קומוולט נבחר לאחר שהוכיח יכולת שחזור המסוגלת לרדת לרזולוציות של קובץ בודד, יכולת להתמודד עם אירועי סייבר ועם אירועים של הצפנת קבצים במתקפות כופר.

בין התועלות בהטמעת המערכת החדשה נכללות מהירות ההטמעה ומהירות יכולת השחזור.

"חוסר ההתעסקות עם המוצר אחרי ההטמעה מהווה יתרון גדול עבור החברה", אמר ערן גוטמן, סמנכ"ל מערכות מידע בפיקסלוט. גוטמן הוסיף כי ההיכרות שלו עם הפתרונות של קומוולט היא ארוכת שנים, ולכן הוא רואה את מוצריה כאמינים ועמידים, וציין כיתרון את הממשק הנוח והאינטואיטיבי.

"זמינות המערכות של פיקסלוט עבור לקוחותינו הוא קריטי וכחברה שחרטה על דגלה שירות חסר פשרות, הצורך במערכת גיבוי אמינה הוא מהמעלה הראשונה. פיקסלוט עובדת עם ארגוני הספורט, הליגות והמועדונים המובילים בעולם ואנו לא יכולים להתפשר על איכות השירות והגיבוי שאנחנו דורשים. ההיכרות עם החברה ורמת האמינות הגבוהה של מוצריה הפכו את ההחלטה לקלה. אני סומך על מטאליק לקחת את הנתונים שלנו ולשמור אותם בענן שלהם בסביבה שמורה ומאובטחת", הוסיף גוטמן.

רוני עוזר, מנהל לקוח ב-ווי-אנקור אמר כי "סל הפתרונות של קומוולט מעניק מעטפת שלמה של הגנה על מידע, הן בסביבות מקומיות והן בענן, הגנה מפני מחיקה, השחתה או התקפה, לצד תאימות לדרישות אבטחה ורגולציה. כל זאת תוך שימוש בממשק ידידותי, קל להטמעה ותפעול. מסיבות אלו אנו ממשיכים לספק ללקוחותינו את הפתרונות המובילים הללו ומודים לקומוולט על המשך שיתוף פעולה פורה בינינו".

נגה סהר, מנהלת מכירות מגזר היי-טק בקומוולט ישראל, אמרה כי "חברות היי-טק גלובליות שנמצאות במגמה צמיחה צריכות מערכת לגיבוי וניהול נתונים חזקה ועמידה, שתעמוד בכל דרישה ועל כל צורך שיש לארגון גלובלי. אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ווי-אנקור ושמחים לראות את ההתאמה המדויקת בין פיקסלוט והפתרונות של קומוולט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים